פרטי התלונה

תלונות ברזי חמת

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לא יעיל ולא מכבד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי הבוקר לבקש שירות עבור ברז שלהם שהתקלקל. מסרו שנציגת שירות תחזור אלי. אחרי שעתים התקשרתי שוב ושוב מסרו שנציגת לקוחות תחזור אלי בתוך דקות ספורות. כמובן שלא חזרו שחזרתי אליהם בשלישית ומסרתי שאני מחכה שעתים ורק רוצה לדעת מתי בכלל הם מגיעים לישוב שלי ועלות תיקון התנפלה עלי הנציגה שאני לא צריכה להתקשר כל חמש דקות. נכון אני לא אתקשר יותר אם לא מסוגלים לתת מידע בסיסי בשיחת טלפון ראשונה.... אגב היום יום שני והם יכולים להגיע רק ביום חמישי. אני בלי ברז....איזה מן שירות זה אם אני אמורה לחכות ככ הרבה....
אזהרה לקונים פוטנציאלים פתרון נדרש :

ברזי חמת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה