פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הוגנות מוחלטת! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
חרוץ 1 פינת השלושה תל אביב. כתובת:
תיאור הבעיה:
צלצלתי לגולן טלקום על מנת להגדיל חבילה לחול, דבר שעשיתי כבר בעבר ולכן ידעתי בדיוק כמה עלי לשלם. ענתה לי נציגה בשם חנה, עניין ההגדלה אינו בעייתי אבל בגלל שתאריכי הטיסה שלי נופלים על תאריך חיוב החשבון אצלם, זה אומר שאני אהיה מחויבת פעמיים-בשתי חבילות חודשיות (כפול בכסף) במקום פעם אחת.. כששאלתי אותה אם זה נשמע לה הגיוני היא ענתה שאלו הנהלים (וגם המנהל הכי בכיר שאגב יחזור אלי רק תוך 3 ימי עסקים!! ייתן את אותה תשובה ולכן היא לא מעבירה אותי לאדם בכיר ממנה) ואין מה לעשות. במילים פשוטות- נדפקתי כי לא תכננתי את הטיסה לפי תאריך החיוב שלהם... אבסורד ממש. כשהצגתי בפניה את האופציה לגבות פעמיים ולזכות או לגבות רק פעם אחת- שום דבר לא עזר והיא התעקשה על הגבייה הכפולה כאופציה יחידה. אחרי 50 דקות שיחה!! היא טרחה לתת לי מישהי שישבה לידה ולחשה לה הערות במהלך השיחה בשם שרה (שתפקידה אינו ברור) והיא ענתה שאוכל כאופציה נוספת לעשות חבילה יומית (שעלותה מן הסתם אף יקרה יותר בחישוב סופי). בשורה תחתונה- אין שום ניסיון לבוא לקראת לקוח כשהבעיה היא בכלל לא אצלי אלא אצלם. אחרי שעה שלמה של שיחה-לא נמצא פתרון ולכן החלטתי לרשום פה. זה פשוט לא הוגן. והתשובה של-זו מערכת אוטומטית ואין לנו אפשרות לגעת בה פשוט לא מתקבלת במקרה הזה.
כספי סוג הנזק :
לחייב רק עבור חבילה חודשית אחת כמו שאמור להיות. פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה