פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות - המוקדנית רעות נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה קיבלתי הרבה הודעות SMS מכל מיני חברות, חדשות,מפעל הפיס וכו'. מעולם לא ביקשתי או שהייתי מחובר לרשת לצורך קריאת הודעות. צילצלתי היום לאורנג' בשעה 12:20 וביקשתי את המוקדנית (רעות)לטפל בסגירה מחדש של הדבר.מאחר והנייד שלי מנוי באורנז' באמצעות בני(דרך חב' אלביט), לא היתה המוקדנית מוכנה לטפל בכך אלא אם בני יבקש זאת. למותר לציין שבני עסוק "עד מעל הראש" תשובותיה היו לא מנומנסות ובחוסר רגישות ללקוח. גם את האחראי עליה לא היתה מוכנה להעביר.
אבקשכם לטפל בנושא ובמשמעת המוקדנית שלכם.

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה