דיסקמן שלא הוחזר |
נושא התלונה: |
ג'רפי מיכל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 24 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי מחנות בשם "מטאור" ברעננה, דיסקמן "ארוטק". לאחר כמס' חודשים חדל הדיסקמן מלפעול. בתאריך ה 24.8.2005, בעלי החנות הסכימו לקבלו לתיקון (במסגרת האחריות שיש לי) למשך 21 ימי עבודה. הסכמתי. לאחר כחודשיים שלא קיבלתי שום טלפון מהם, צלצלתי, והם בתואנות שוא: 'צלצלי אחה"צ', 'צלצלי מחר בבוקר' וכו'...
כך טורטרתי במשך שבועיים, לאחר זאת הם טענו שהדיסקמן הלך לאיבוד במעבדה ושאבוא לקחת חדש. שמחתי. באתי. נתנו לי דיסקמן שאיכותו פחותה מהדיסקמן שלי. בנותיי לא הסכימו. החזרתי. ב- 6.11.2005 הוחזר הדיסקמן ואז שקרו לי לאורך כל הדרך שהטכנאי במילואים. כך במשך שבועות. לפני כשבוע צלצלתי שוב ובעל החנות טען שאבוא לקחת 140 ש"ח- עלות של דיסקמן שאיכותו נמוכה (אני שילמתי קרוב ל200 ש"ח) ואמר: "תחתמי לי שאינך פונה לשום ארגון או מועצה לצרכנות", סירבתי.
מיותר לציין שהשיחה איתו התנהלה בכעס: "מה את רוצה מאיתנו", "את לא תעשי קופה על חשבוני"...
כתובת חנות "מטאור" : אחוזה פינת בן גוריון 5 רעננה.
טל': 09-7712673
בתקווה למענה מהיר ויעיל,
תודה,
מיכל ג'רפי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של עלות הדיסקמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|