|
|
|
|
|
|
אין שירות אחרי קניה. אין מענה בשרות הלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
כלל ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מחסני תאורה - מחיר אולי אטרקטיבי - אך שירות לא קיים. במחלקת שרות לקוחות אין מענה. השארתי מעל 30 הודעות בחודשיים - לא חוזרים. הגעתי להנהלה - שמו אותי בהמתנה ולאחר מספר דקות ניתקו אותי.
לגבי:
1. מאווררי תקרה - 500 ש"ח כל אחד - הכיסוי מזכוכית של בית הנורה נשבר עקב תכנון לקוי. גומיות מתחממות מהנורות וכשבאים לפרק - הזכוכית נשברת מפני שהיא דבוקה למתכת. מאז מרץ 2013 ממתין. תקוע במכס, היצרן לא שלח, אין, אזל, לא יודעים מתי יהיה ומיליון סיבות נוספות.
2. נורות חסכוניות SYLVANIA - כ-20 שח כל אחד . 2 נורות נשרפו אחרי כשבועיים שימוש. פניתי למחסני תאורה וניפנפו אותי לכל הכיוונים בטענה שאין אחריות לנורות למרות שעל הקופסא רשום מספר שעות שאמור להחזיק חודשים אם לא שנים.
מי שלא יודע לכבד לקוחות ולתת שרות למוצרים שלהם לאחר קניה - ראוי שלא יהיו להם לקוחות
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיספקו לי 3 כיסוי זכוכית לבית המנורה של מאווררי התקרה. החזר כספי על הנורות. פיצוי נאות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני תאורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|