|
|
|
|
|
|
אי קבלת מוצר שנקנה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
צומת סילבר |
כתובת: |
צומת סילבר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 10/3 אימי רכשה במחסניי תאורה נורות תליה בעלות של 600 ש"ח, על מנת שיהיו לי כבר בחג הפסח (מדובר על דירה חדשה ללא נורות) הובטחה לי אספקה מהירה בסניף בעת הרכישה.ב 22/3 נגשה לסניף לברר מדוע עדיין לא פנו אליה, אמרו שיבררו את הנושא ויחזרו אליה למחרת. ב 30/3 פנתה שוב לסניף הפעם הודיעו לה שהמוצר אינו קיים במלאי כלל ושאם תרצה תוכל לקחת נורות מתצוגה !!! נדהמתי כיוון שבזמן הרכישה הם בדקו אם המוצר קיים במלאי אך מסתבר שהוא לא נשמר לה כלל !!!! כמובן שהיא לא הסכמה לקבל מוצר מתצוגה כאשר רכשה מוצר חדש, הובטח לה זיכויי בעבור הנורות שרכשה, הבעיה שגם עם הזיכוי הם התעכבו מעל לשבועיים. דבר שגרם לחג הפסח לעבור מבלי שתהיה לה תאורה בבית. פניתי לשירות הלקוחות ורשמתי להם זאת. הם הודיעו לי שיחזרו אליי, אך עד כה לא קיבלתי טלפון מהם.הרכישה התבצעה חודש לפניי פסח בכדיי בכדיי שנהיה בטוחים שלחג תהיה לנו תאורה ובגלל הסחבת הזו שחוותה במחסניי תאורה את החג עשינו ללא התאורה שהזמנו. זוהי התנהגות חובבנית ולקויה מצד חברה גדולה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצויי כספי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני תאורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|