פרטי התלונה

תלונות מחסני תאורה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע,מזלזל ודחיית ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי ואני ביצענו רכישה של כמה אלפי שקלים בסניף בתאריך 26.8 נאמר לנו שחלק מהמוצרים הוזמנו ויגיעו עד שבוע.כעבור שבוע ראיתי שאף אחד לא יוצר איתי קשר אז התקשרתי לסניף ודיברתי עם המנהל ששמו שרון. הוא הסביר שחסר פריט אחד אבל שהם קיבלו סחורה ושהוא יחזור אלי עוד כשעתיים. בסיום השיחה הוא אמר ואני מצטטת:"אם לא חזרתי אליך, שכחתי"!! מיותר לאמר שהוא אכן שכח לחזור אלי וכעבור כמה ימים התקשרתי שוב לסניף וביקשתי שוב לדבר עם המנהל, גם בשיחה זו הוא דיבר בצורה מגעילה ומזלזלת, כמובן שהמוצרים עדיין לא הגיעו לסניף. באותו יום ה-4.9 בעלי הגיע לסניף על מנת לבטל את העסקה וגם במעמד זה דיבר אליו מנהל הסניף בצורה מחפירה!! כנראה שהוא שכח שאנחנו הלקוחות וששילמנו לו אלפי שקלים. במהלך השיחה התפרץ על בעלי ואמר שאנחנו מתנהגים כאילו אנחנו בשוק!! אם הייתם רואים את הופעתו החיצונית(חולצה פתוחה,מוכתמת וזרוקה) או שומעים כיצד הוא דיבר כנראה שהייתם מגחכים קצת.מנהל הסניף עוד דרש ברוב חוצפתו שנשלם 100 ש"ח דמי ביטול למרות שהוא עצמו הפר את החוזה בינינו כאשר לא עמד בלוח הזמנים שנקבע על ידו להספקת המוצרים.
כמובן שבעלי התרעם וסירב לשלם, בסופו של דבר לאחר שהמנהל ביצע שיחה מחוץ לחנות "הסכים" לבטל לנו את הסכום הנ"ל. שוב מיותר לציין שעד ליום זה ה-10.9 טרם בוצע ביטול העסקה וחיוב ראשון כבר ירד מכרטיס האשראי!!
עלבון סוג הנזק :
זיכוי מידי בתוספת פיצוי פתרון נדרש :

מחסני תאורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה