פרטי התלונה

תלונות מחסני תאורה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית שאן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/12/2011 ניגשנו לסניף בית שאן ורכשנו 7 ספוטים. בקשנו משמעון מנהל הסניף שהספוטים יגיעו לסניף נשר. לאחר בדיקתו וקבלת אישור טלפוני הבטיח כי הספוטים יגיעו לנשר תוך שבוע ימים. לאחר יומיים שמעון מתקשר ומתנצל כי עשה טעות ולא ידע שלא ניתן להוציא סחורה השבוע בגלל ספירת מלאי. הבטיח כי ביום ראשון הספוטים ייצאו לנשר. כמובן שעניתי שזה בסדר וטעיות יכולות לקרות ושיחתנו הסתיימה. חיכיתי בסבלנות רבה למרות האיחור בהגעת הסחורה אתמול אני שוב מתקשרת אליו לבדוק מדוע עדיין לא הגיעו הספוטים אנחנו נמצאים ביום שלישי. הוא טען ששוב הייתה טעות ורק ביום חמישי הסחורה תצא מירושלים לכייון בית שאן ורק אחר כך מבית שאן לנשר. ששאלתי מדוע זה לא מגיע ישירות מירושלים לנשר הוא לא ענה. אנחנו נמצאים בבניית בית מלבד עוגמת הנפש והתסכול מהשירות שניתן לי יש פה נזק כספי כיוון שהחשמלאי סיים את עבודתו ועכשיו אני אצטרך להזמין אותו באופן מיוחד להתקנת בתי הספוטים עבודה שהייתה אמורה כבר להיכלל במחיר עבודתו. בנוסף אתמול התקשרתי לשירות לקוחות ובחורה בשם חני מזוז הבטיחה שהיא בודקת את התלונה וחוזרת אליי כמובן שגם זה לא נעשה. לסיכום את קניית התאורה לבית ולגינה כמובן שלא אעשה ברשת זו המלצתי לא להתקרב לחברה זו ובטח שלא לסניף בית שאן שהשירות והיחס שקבלנו היה מבזה.
כספי סוג הנזק :

מחסני תאורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה