פרטי התלונה

תלונות מחסני תאורה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת סחורה+שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית שאן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 23/12/2011 בשעה 14:00 נכנסנו אני ובעלי לסניף מחסני תאורה בבית שאן והזמנו 7 ספוטים. מנהל הסניף בשם שמעון הבטיח כי תוך שבוע ימים הספוטים יגיעו לסניף נשר. לאחר כשלושה ימים מתקשר שמעון ומודיע כי עשה טעות ולא ידע כי לא ניתן להוציא סחורה בסוף שנה והספוטים ייצאו מסניף ירושלים ביום ראשון. כמובן שעניתי שאין בעיה. לאחר כשבוע שאני רואה כי אף אחד אינו יוצר איתי קשר התקשרתי לסניף בבית שאן ונאמר לי כי רק עוד שבוע הספוטים יגיעו הם ייצאו מירושלים לבית שאן ומשם לנשר. ששאלתי מדוע לא ישירות לנשר לא הייתה לשמעון תשובה ואמר כי עשו טעות. שוב טעות!!!!!! ביום רביעי 04/01/2012 התקשרתי למוקד שירות לקוחות ובחורה בשם חני מזוז הבטיחה לבדוק את טענותיי ולחזור אלי עד היום 09/01/2012 אף אחד לא חזר משירות הלקוחות. ביום חמישי סוף סוף הגיעו הספוטים לבית שאן ב- 05/01/2012 שמעון התקשר ומסר שהוא בדרך לסניף עפולה. בשעה 20:00 בעלי נסע לסניף עפולה אמרו לו שכל הספוטים תקינים. כאשר פתחנו את הקופסאות ונדהמנו לראות כי חסרים ב-3 קופסאות הבתים של הספוטים. התקשרתי לשמעון ביום שישי בבוקר אמר שיבדוק ויחזור אליי כמובן שלא חזר. התקשרתי שוב ביום ראשון מסר שעוד לא בדק כי היה בסיור ויחזור אליי כמובן שלא חזר. התקשרתי שוב היום יום שני אמר שלא בדק כי נתקע עם האוטו (בחור מאד יצירתי) ויחזור אליי. הפעם חזר ואמר שיש רק בית אחד בנשר ו-2 בתים נוספים יגיעו רק בעוד כמה ימים. אנחנו באמצע בניה נאלצנו לשחרר את החשמלאי כיוון שסיים את עבודתו והספוטים לא הגיעו בזמן (אנחנו הזמנו בזמן) ומבחינתו זו בעיה שלנו. מלבד השירות הגרוע ביותר שנתקלתי אי פעם אנו נאלץ להביא חשמלאי ולשלם לו על התקנת הספוטים דבר ששילמנו כבר עליו כיוון שנכלל בתשלום לחשמלאי.

מחסני תאורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה