לא מחליפים מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה דרום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש , ביום שישי 9/3/12, רכשנו שני גופי תאורה בחנות "מחסני תאורה" בסניף חיפה דרום.
נאמר לנו כי הגופים יגיעו לחנות מספר ימים לאחר מכן ושנבוא לאסוף אותם כשיגיעו. ביום ג' שלאחר מכן אכן התקשרו להודיע לנו שמה שהזמנו הגיע ושאנו יכולים לבוא לאסוף את ההזמנה.
כאשר פתחתי את האריזה של אחד הגופים בביתי גיליתי כי הוא סדוק וניגשתי למחרת (מוצאי שבת) לחנות על מנת להחליף את החלק הפגום. סגן המנהל שהיה בחנות באותה עת אמר לי שבמוצ"ש אין מה לעשות, ושהוא יתקשר אלי למחרת ויגיד לי מה קורה וכיצד לפעול. כאשר היום שלמחרת חלף ושיחת הטלפון המובטחת לא הגיעה, פניתי אני שוב לסניף לראות מה קורה. התשובה הייתה כי החלק החסר יגיע רק תוך חודש (!) ושהם יודיעו לי כשזה יקרה. מאחר שזה היה נראה לי כפרק זמן לא סביר , פניתי לשירות הלקוחות של הרשת, שם השארתי הודעה במשיבון (אין מענה אנושי) וביקשתי שיחזרו אלי. כאשר אחרי יומיים אף אחד לא חזר אלי התקשרתי שוב לשירות לקוחות והפעם דיברתי עם מזכירות ההנהלה. גם מהמזכירות נאמר לי שיבררו מה קורה ושיחזרו אלי, אבל שוב הבטחות לחוד ומעשי לחוד - לא חזרו אלי.. לאחר עוד יומיים שאישתי התקשרה אליהם שוב הם אמרו לה פתאום שאין יותר את המנורה הזאת ברשת (למרות שבפרסומות שלהם זו מופיעה כמנורה מהקולקציה החדשה, כך שזה נשמע תמוה) ושנחזיר אותה ונקבל זיכוי. החלטנו לבדוק בעצמנו והתקשרנו לסניף קרית אתא לבדוק אם יש להם את המנורה המדוברת, ובאופן מפתיע דווקא כן הייתה להם המנורה.
נא עזרתכם !!! אני בסה"כ רוצה שיחליפו לי את החלק ושלא יטרטרו אותי עם סיפורים ושקרים.
הגוף הסדוק הוא מדגם "ווין שכבות לבן 8797". מס' טופס ההזמנה הוא 334352 .
תודה מראש,
אורי מחיפה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף את החלק הפגום בפרק זמן סביר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|