פרטי התלונה

תלונות מחסני תאורה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ברכישת מוצרים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מבצע קדש 64 בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתארך 27.04 רכשנו מוצרים בסך כולל של 2358 ש"ח.
להלן תיאור הכשלים שמצאנו עד כה:
1. רכשנו מנורת עלווה עמידה ושולחן שנאמר לנו כי ניתן להוריד את הכדורים המעטרים אותה - לא ניתן
2.שתי מנורות "ביברו אהיל" נאמר לנו שהן מתחברות לשקע חשמל - מסתבר שהן צריכות להתחבר לנקודת חשמל
3. בהמלצת המוכר רכשנו תאורה לאמבטייה, מסתבר שהתאורה חלשה מדי ולא מתאימה, בחנות נאמר לי שהייתי צריך לרכוש מנורה עם שתי נורות
4. כאשר הגעתי לקבל החזר כספי על ה"ביברו אהיל" לא קיבלתי מאחר ועברו 16 ימים מתאריך הרכישה.

לסיכום, אנחנו (כולל אבא שלי האדריכל) קיבלנו חווית שירות מהגרועות שקיבלנו בארץ.
אני מבקש לקבל חזרה את כספי תמורת מנורות האהיל כך שלא אצטרך לבוא במגע חוזר עם חנויותיכם

חבל לי שכך נגמרים יחסינו,
תודה,
דן טימור

054-2188047
עוגמת נפש וזמן מבוזבז סוג הנזק :
אני מבקש לקבל חזרה את כספי תמורת מנורות האהיל כך שלא אצטרך לבוא במגע חוזר עם חנויותיכם פתרון נדרש :

מחסני תאורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה