פרטי התלונה

תלונות מחסני תאורה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות תיקון למקרר גנרל אלקטריק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ׳ל היגיע שירות של החברה בשם מעוז הקור שהיזמני הטכנאי בדק ואמר שצריך להחליף כרטיס דיגיטלי שכנראה זאת הבעיה. הוחלף כרטיס ושולם עבורו כ-1550 ₪. ולמחרת הבעיה חזרה על עצמה. היתקשרתי שוב לחברה ושוב שלחו טכנאי ומכאן זאת היתה מסכת ייסורים.כל פעם מגיע טכנאי ומחליף חלק אחר והבעיה עדיין לא ניפתרה.בחברה טוענים שהמקרר בסדר אבל עדיין המקרר באותה בעיה הם לא מוכנים אפילו לדבר איתי ביקשתי לדבר עם בעל החברה וניתקלתי בגרוב לכל אורך הדרך.ונכון להיום אני לא מסוגלת לקבל מהם שירות ואין לי למי לפנות אבקש את עזרתכם. תודה מראש :זהבה גל
שירות לא מיקצועי סוג הנזק :
לטיפלכם פתרון נדרש :

מחסני תאורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה