פרטי התלונה

תלונות מחסני תאורה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שנתגלה רק לאחר התקנת החשמלאי, ובעקבות כך שולם פעמיים לחשמלאיde נושא התלונה:
כהן יפה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חיים בן זקן מנכל רשת מחסני תאורה
אתמול ה 30.7 רכשתי מסניף ישפרו במודיעין מאוורר תקרה בעלות של 150 ש"ח , הזמנתי חשמלאי שירכיב לי את ההמאוורר בעלות של 150 ש"ח נוספים לאחר ההתקנה התברר שיש בעיה במנוע המאורר, החשמלאי שוחח עם מנהל החנות ליאור לאחר בדיקה ע"י מנהל החנות אכן היתה בעיה במנוע והוא דאג להוציא ממאורר אחר ולהביא לי את החלק התקין, פניתי למחלקת שירות הלקוחות שישלחו לי חשמלאי מטעמכם או זיכוי עבור חשמלאי שאצטרך להזמין שוב בגלל שמכרתם לי מוצר פגום, ענתה לי מנהלת מחלקת השירות חני שלא התאמצה לשמוע אמרה שכתוב באחריות שאין אחריות על התקנה,, יש לציין שהמוצר נמכר לי פגום מלכתחילה... כשניסיתי להסביר לה היא חזרה שוב על דבריה ופשוט ניתקה לי את הטלפון בפנים, כשהתקשרתי שוב היא אמרה לבחורה שענתה שהיא לא מוכנה לדבר איתי...ושאין לה מה להוסיף ממה שנאמר,
מר חיים בן זקן , ראשית אשמח מאוד אם תרים טלפון למחלקת השירות שלכם ותזדהה כלקוח תבין על איזה יחס מדובר... ,
אבקש שתשלח לי חשמלאי מטעמכם , או במקביל זיכוי, כי מכרתם לי מוצר פגום.. אני בטוחה שתוכלו לספוג את הנזק הנ"ל ,
לשלוח חשמלאי מטעמכם או זיכוי בגין הוצ החשמלאי פתרון נדרש :

מחסני תאורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה