פרטי התלונה

תלונות טייגר גרופ

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 415 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים צילצלתי לאגף שירות לקוחות ומסרתי כי המניפה במזגן משוחררת. קבעו לי טכנאי ליום א' בין השעות 10-12 ואמרו שהוא יגע עם מניפה. ביום א' הגיע הטכנאי ואמר שיש להחליף את המניפה אבל מכיוון שהיה לו קילקול ברכב הוא הגיע בלי מניפה חלופית. הטכנאי אף הוציא את המניפה הקיימת כדי לדעת בדיוק איזה מניפה להביא. נקבע תור חדש ליום ו' בין השעות 10-12.נקבע מועד חדש ליום ו'. הטכנאי שהיגיע אחרי הזמן המיועד הביא "בטעות" מניפה לא מתאימה (וזאת למרות שדגם המניפה היה רשום וכן היתה לו דומא מוחשית של המניפה שהוצאה מהמזגן. הוא הבטיח לבוא ביום א' בשעה 18:00 עם המניפה. למרות שאני מסיימת מאוחר את עבודתי הגעתי הביתה והמתנתי לו. לשווא. איש לא הגיע. למחרת צילצלתי בזעם רב לשרות הלקוחות וביקשתי לדבר עם האחראית. היא הבטיחה לי שהוא יבוא בשעות שנוחות לי. קבענו ליום ד' 14/1 בשעה שש. שוב קיצרתי את יום עבודתי והגעתי להמתין לו ושוב לשווא. הנזק הכספי והנפשי שנגרם לי אין לו שיעור. זה ממש לצחוק ולשקר בפנים. שלא לדבר על חוסר המקצועיות שבעיניין. אין לי יותר למי לפנות לאחר שאפילו האחראית לא עזרה. אבקש את עזרת ההנהלה בטרם אפנה לגורמים אחרים
נזק נפשי וביזבוז זמן סוג הנזק :
יש להחליף את המניפה בשעות שייקבעו על ידי תוך מתן פיצוי כספי פתרון נדרש :

טייגר גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה