|
|
|
|
|
|
חוסר יחס מוחלט ואם יש יחס הוא מזלזל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 מאי 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך האינטרנט עכבר ומקלדת אלחוטיים. העכבר שקיבלתי לא היה תקין והחברה רצתה שאני אשלם על משלוח נוסף על מנת לשלוח להם את העכבר הלא תקין ועל עוד משלוח לעכבר תקין. לאחר מספר חודשים ושיחות טלפון רבות קיבלתי עכבר ללא תשלום אך גם הוא לא תקין. עד היום אני מחכה שמנהל החברה יחזור אלי למרות שהושארו לו הרבה הודעות ובקשות ליצירת קשר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת מוצר תקין. שידיע עד אלי לבית ללא צורך בתשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טייגר גרופ שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנה , שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אנו מתקנים כל מוצר פגום ומתייחסים לכל תקלה שהלקוח מדווח עליה. לשם כך אין צורך לדבר עם מנהל החברה. עם זאת על הלקוח להביא ולקחת את המוצר מבית העסק כפי שנהוג בכל קנייה בין אם קטנה של מוצר קטן או בין אם גדולה כמו רכב וכו'. המשלוח הראשוני הוא חלק מהעסקה אולם פניות מעבר לכך הן כמו כל העסקאות שאנו חוזרים עם המוצר לבית העסק, או אישית או ע"י משלוח המוצר לתיקון לבית העסק. איני מכירה סידור אחר בכל המשק. באם העכבר שברשות הלקוח אינו תקין, הוא יכול ליצור איתנו קשר ישיר ונדריך אותו לגבי אופן וזמני הבאת המוצר אלינו לתיקון.
|
תגובה: |
שהלקוח ישלח מייל ישירות לכתובת התמיכה שלנו:
[email protected] ונדריך אותו לגבי אפשרויות התיקון. |
פתרון: |
|
|
|