פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא נכון שהתקבל וניסיון לתפוס את היבואן להסברים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ,
שלום רב,

הורי רכשו ביריד "חבר" בגני התערוכה, בתאריך 3.3.13, מדוכן של א.ל.מ מקרר מחברת SHARP בצבע בז' וביקשו לקבל את המוצר רק כמה חודשים אחרי (הם רכשו דירה חדשה בפתח תקוה ורצו לקבל את המקרר, כשהם יכנסו לדירה).
בהזמנת המוצר רשום מקרר SHARP 648.

לפני כשבוע הם קיבלו את המקרר (כשהם נכנסו לדירה) וגילו שהצבע על הדלתות הוא לא הצבע שהוזמן (בז') – צבע דפנות המקרר הוא הצבע שהוזמן וצבע הדלתות שונה מצבע דפנות המקרר.
אמי חתמה על תעודת המשלוח ורשמה שם שהצבע של המקרר הוא לא הצבע הנכון.

היא התקשרה לא.ל.מ לגבי הצבע והם הודיעו לה, אחרי בירור, שהיבואן אומר שזה הצבע שהוזמן ואין להם מה לעשות עם זה.
אמי התקשרה לשרות של רלקו, היבואן, כדי לומר להם שהצבע של המקרר לא נכון וחיכתה על הקו כשעה וחצי לפני שהתייאשה וניתקה.
היא התקשרה שוב והפעם לשרות הלקוחות של רלקו ושם אמרו לה שהיא בכלל לא צריכה להתעסק עם זה, אלא א.ל.מ.
התקשרה לא.ל.מ והם הודיעו כי אין להם מה לעשות בנידון וביקשו ממנה להזמין טכנאי שיראה שהדלתות לא באותו הצבע.
הגיע טכנאי מאוד לא אדיב ואמא שלי הודיעה לו שלא יעשה כלום, כי הצבע של הדלתות הוא לא הצבע שהוזמן ואפילו הראתה לו את ההבדלים בין הצבעים. הטכנאי אמר, בעצבים, שהדלתות הן בצבע בז' והלך.
אמי הסתכלה על הדלתות בכל אפשרויות התאורה הניתנות לה בבית, עם שמש, בלי שמש, עם האור של המטבח, בלי האור של המטבח וכו', ומכל מיני זויות שונות ועדיין צבע הדלתות שונה מצבע דפנות המקרר, שזה הצבע שהוזמן.
הורי הלכו לחנות א.ל.מ הקרובה לביתם, כדי לראות את הצבעים יש למקררים של שארפ והצבע בז' שהוזמן זוהה בקטלוג הצבעים, אך זהו אינו הצבע של דלתות המקרר שהגיע לביתם.
התקשרה שוב לא.ל.מ והם אמרו שיכול להיות שהיא הסתכלה בתאורה אחרת ובגלל זה, נראה לה שהצבע שונה.
אמי התקשרה לרלקו שוב ושוב חיכתה כשעה בטלפון שיענו לה. לבסוף היא ניתקה.
ביום שלישי, 12.11.13, ניסיתי אני את מזלי והתחלתי את ההתקשרות לרלקו בשעה 10:33. רק בשעה 11:43 ענו לי בשלוחה הנכונה וכשביקשתי להתלונן על מוצר שהזמנתי ולא קיבלתי את הנכון, שמו אותי בהמתנה של כ 6 דקות ואז חזרתי לשרות הלקוחות, ששם הם אינם יכולים לעזור לי עם זה. בכל מקרה, הגברת משרות הלקוחות ניסתה לעזור לי והעלתה את פרטי הקנייה של הורי, אך מה שהיא ראתה אצלה זה מקרר מדגם אחר (קטן יותר). אמרתי לה שבהזמנה רשום לי SHARP 648 והורי קיבלו מקרר שעליו מדבקה שרשום עליה SHARP 615. אמרה לי שעלי לפנות להזמנות ו"ניסתה" להעביר אותי (שמעתי כמה לחיצות על לחצני הטלפון) ואז ניתקה.....
ניסיתי להתקשר שוב לשלוחה המבוקשת ולאחר כ 50 דקות, התייאשתי וניתקתי, כי לא היה מענה.

ביום רביעי, 13.11.13, ניסיתי שוב להתקשר אליהם והתחלתי את השיחה ב 10:48. ענו לי לאחר כחצי שעה!! (שיפור משמעותי...) ולאחר שסיפרתי לה את אשר ארע עם המקרר, היא העבירה אותי להזמנות, שם חיכיתי כעשרים ושתיים דקות וב 11:53 השיחה נותקה (אני לא יזמתי את הניתוק).
בשעה 11:56 התחלתי שוב את ההתקשרות אליהם וב 12:49 התייאשתי וניתקתי את השיחה.

בשעה 13:21 התקשרתי לא.ל.מ ושם ענתה לי בחורה בשם קלאודיה ויש לציין שהיא הייתה אדיבה מאוד ומאוד נכונה לעזור. ביקשה שאפקסס לה את תעודת המשלוח והיא תבדוק וכך עשיתי.
בשעה 14:11 חזר אלי בחור מא.ל.מ בשם שרון ויש לציין גם אותו לגבי אדיבותו והיחס שלו אלי ולתלונתי.
יש לציין שהשרות של א.ל.מ גם אלי וגם אל אמי היה מצוין, מאוד אדיב ונכון לעזור. התלונה שלי היא כלפי רלקו ולא כלפי א.ל.מ.

אני רק רוצה לומר שה"שרות" של רלקו גרוע ביותר וממש לא כדאי לי לקנות מוצרים שהם מייבאים, כי אם יקרה משהו למוצר שלי, אין לי עם מי לדבר שם ואין למי לפנות.
בסופו של יום, בוזבזו כ 6 שעות בנטו בניסיון לתפוס את היבואן, כדי לקבל הסברים ולא לשמוע "זה מה שהזמנתם" כל פעם.

במקום לבזבז יום עבודה בניסיון לדבר עם מישהו מרלקו, אני אקנה מוצר אחר מראש.

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה