פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה7/11 רכשתי מא.ל.מ דיוטי פרי סאונד באר של סמסונג. לאחר כמובן תשאול של המוכר לוודא שבמידה ויש בעיה למי אני פונה- הוא אמר לי שלכל סניפי א.ל.מ ואין עם זה בעיה.
כאשר חזרתי לארץ אספתי את המוצר בתאריך 11/11 אך פתחת את המוצר בבוקר של ה13/11. להפתעתי אני מגלה שהשקיות בתוך האריגה פתוחות ובנוסף חסר כבל של החשמל. יצרתי קשר עם שירות לקוחות ושם נציגה אמרה לי שהיא תבדוק אם מגיע לי הפריט ויחזרו אלי. הסברתי לה שאני לא רוצה שהיא תבדוק אם מגיע לי הפריט. אלה מתי ואיך אני יקבל את הפריט. שהגיוני שאמור להיות לי. לאחר שלא קיבלתי ממנה תשובה היא אמרה לי שבכל מקרה הטיפול בי הוא דרך סמיליין, ששם הפנו אותי למיני ליין ששם הפנו אותי לאלקטריק פרו ששם הפנו אותי לאלקטריק ברק ברמת גן שם אני מתגורר. אך לפני כן נציגה מאחת החברות האלה שאני כבר לא זוכר אחרי 3 שעות של טלפונים אמרה לי שאני צריך לשלוח או לנסוע למעבדה שלהם במודיעין ששם יבדקו באמת אם המוצר פתוח או חסר חלק. הגיוני לחלוטין שאני יעשה דבר כזה עם מוצר בן יום! לאחר אולי 5 נציגים שונים שטיפלו בי הגעתי לנציגה שהסברתי לה שאני לא מוכן לקבל שום דבר מלבד החלפת הפריט בפריט חדש בלבד! כמובן שלא נתנו לי תשובה ואמרו לי שלא מגיע לי דבר כזה. אמרתי להם שיחזרו אלי עד אתמול 14/11. לא חזרו אלי ולבסוף אני יצרתי שוב קשר. הגעתי בסופו של דבר למנהל החנות של הדיוטי פרי- מנהל בשם ניסים. אמרתי לו שאני מוכן להסביר לו שוב הכל מהתחלה בלי משקעים למרות העצבים שכבר היו לי, הוא אמר שהוא מודע למצב ושהשרות לגבי המוצרים זה רק דרך היבואן והוא רק מוכר את הפריט וכו'. אמרתי לו שאם זה המצב אני רוצה לבטל את העסקה. אך ואני מדגיש אך העסקה תוכל להיות מבוטלת רק אם לא חיברתי את המוצר לחשמל( אני מזכיר שהבעיה היא שלא קיבלתי כבל לחיבור המוצר לחשמל) כמובן שזה ממשיך את השירות הבזיוני שקיבלתי ביומיים האחרונים. לאחר מו"מ הוא ברוב טובו אישר לי לבטל את העסקה ללא דמי ביטול והפנה אותי לא.ל.מ שנמצאים ביד אליהו. הגעתי לשם וקיבל אותו מוכר בשם דוד הסברתי לו את המצב ואת מה שניסים אישר לי. הוא התקשר לוודא ואישר לי ביטול עסקה. ביקשתי ממנו שירשום שזה ללא דמי ביטול כמו שנאמר לי, אך הוא טען שהוא לא רושם דבר כזה. ביקשתי שיתקשרו לניסים והם אמרו שהם לא תופסים אותו. ביקשתי לדעת מתי ואיך אקבל את הכסף חזרה(שילמתי במזומן-דולרים) וגם לזה לא היה לו תשובות. לאחר מספר דקות הוא אמר שהוא ממש ממהר לרופא שיניים והוא צריך ללכת אז הוא ביקש ממוכרת בשם מזי לטפל בנו. היא אמרה שממש לא ואין מה לטפל ונפנפה אותנו עם היד. לאחר שהתחיל שם וויכוח ביני ואישתי לבין מזי התערב מיכה שגם לא ממש עזרה ואמר שאנחנו לא נקבל פה טיפול. שוב הקול עלה משני הצדדים ואז הגיע השיא- אחד העובדים בשם ניר איים עלי ואמר שהוא יבעט אותי מחוץ לחנות ואם אני יצעק הוא לא יודע מה יעשה לי!!! כמובן שאני לא יורד לתת רמה המגעילה של העובדים שם בחנות ודיבור שלוחי ומגעיל! אז אני יצרתי קשר עם ניסים והוא אמר שהוא מאשר והוא גם אמר להם שהוא מאשר ללא דמי ביטול!!!
בקיצור שירות מגעיל! דוחה! וזה עדיין בלי לדעת אם קיבלתי ואיך את הכסף שלי בחזרה! שכמובן בטח גם זה לא ילך חלק!
עלבון סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה