פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר שנרכש בדיוטי פרי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בדיוטי פרי מייבש שיער של חב' רמינגטון בתאריך 12.11.13. בבית פתחתי אותו וגיליתי כי ראש המייבש מסתובב בצורה חופשית ולא ניתן לעשות בו שימוש כראוי.
ביום שישי ה 15.11.13 פניתי לחנות א.ל.מ בקרית גת להחלפת המוצר והם הפנו אותי לסניף א.ל.מ בבאר שבע בטענה שרק סניף זה מטפל בתלונות מהדיוטי פרי.
נסעתי במיוחד לא.ל.מ באר שבע(אני גרה באזור אשקלון) ופניתי אליהם בבקשה להחליף את המוצר(בתאריך 19.11.13).
חשוב לציין כי מיהרתי לסניף בטרם יחלפו 14 יום ממועד הרכישה שעל פי החוק והרשום בקבלה זה פרק הזמן בו ניתן להחליף את המוצר.
אני חייבת לציין שנתקלתי בשני עובדים (אינה פרנקל ושי עמירן) בעלי תודעת שירות נמוכה ביותר. היחס שקיבלתי והתשובות אינן ראויות למי שאמור לשרת לקוחות. לדבריהם הם אינם מטפלים בלקוחות שרכשו מהדיוטי פרי והם לא יודעים למה בסניף קרית גת הפנו אותי אליהם. אח"כ טענו שלא ניתן להחליף את המוצר שכן האריזה נפתחה. הרי ברור שהיתי חייבת לפתוח את האריזה על מנת להבין שהמכשיר לא בסדר ולא יכולתי לנחש זאת בעודו סגור באריזה.
כל ניסיון להסביר לשני העובדים הללו כי לא נעשה שימוש במכשיר והוא הוחזר לאריזה המקורית מיד לאחר ההפעלה כשהבנתי שהמכשיר אינו בסדר(חשוב לציין לא נעשה מגע עם השיער). בתגובה נתקלו באטימות אינסופית עם טענה כי משרד הבריאות אוסר עליהם החלפת מכשיר שאריזתו נפתחה והוא חובר לחשמל. כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף\אחראי משמרת הוא לא היה נוכח והעובדים הנ"ל לא היו מוכנים להתקשר אליו. בנוסף, כאשר ביקשתי לראות תעודת עובד הם טענו שאין להם בסניף תעודות עובד וסירבו לתת תחילה את שמם.
חבל מאוד שהרשת לא נותנת גיבוי לסניף בדיוטי פרי כפי שמובטח בקנייה וחבל שהשירות בסניפים גרוע כל כך.
עגמת נפש עלבון סוג הנזק :
מבקשת החלפת המוצר. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה