|
|
|
|
|
|
בשל טעות של סוכן המכירות התבקשתי 7 שעות לאחר ששילמתי להוסיף כסף |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון ביג נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בעלי ואני רכשנו ביום 01 לדצמבר 2013 מייבש כביסה ומזגן .
בעת סגירת העסקה חישב איש המכירות את עלות המייבש, המזגן, ההתקנה וההובלה.
לאחר שסיים לחשב נאמר לנו שסך העלות תהיה 3,383ש"ח ושילמו הכול בתשלום אחד.
כ-7 שעות לאחר ביצוע העסקה התקשר איש המכירות (סוכן 50) ואמר לנו שהייתה טעות בחישב שלו ויש להוסיף עוד 500 ש"ח אחרת העסקה תתבטל.
לאחר שזה לא התליח לשכנע אותנו שאלינו לספוג את טעות הסוכן הועברנו למנהל הסניף שהודיע לנו שיש לנו עד השעה 10:00 ביום המחרת להודיע מה הוחלט (ביטול עסקה או הוספהשל500 ש"ח).
לא ברור לי כיצד ניתן לסגור איתי עסקה ושבע שעות לאחר מכן להתחרט.
בנוסף לפנייתי כאן אני אפנה לנציבות תלונות הציבור שכן אין מקום שאני אספוג את טעות הסוכן .
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת עסקה ללא תוספת תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|