פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור מקולקל נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום!
באוגוסט 2012 קניתי תנור (בלי כריים) מחנות אלם סניף ביג באר-שבע.
בחנות אמרו שבמקום אני מקבלת שנה אחריות, וברגע שטכנאי מגיע ומחבר תנור אני מקבלת עוד שנתיים אחריות עבור 200 ש"ח.
הטכנאי שבא חיבר תנור לקח כסף, אבל לא נתן קבלה ולא הרחיב אחריות.
אחרי שנה וחצי תנור התקלקל ולא מחמם.
אף גוף לא רוצה לקחת על אצמו אחריות על המעשה, גם תנור מקולקל וגם לא הרחיבו אחריות וגם רימו.
מחנות נמסר שהם לא אחריים אל מעשה.
אם לא היתה בעיה עם אחריות, התנור אמור להמשיך לעבוד עוד שנה וחצי.
כך יצא שקניתי מוצר שלא תקין מראש, בנוסף חברה לא מרחיבה אחריות ודורשת כסף עבור תיקון מוצר.
כספי סוג הנזק :
שיתקנו לי את התנור המקולקל, בלי לדרוש כסף נוסף. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה