|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 04 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון, ה-4/5/2014 קניתי בחנות א.ל.מ בכרמיאל תנור בישול ואפיה משולב במזומן. בזמן קנייתי זו הסוכן שהיה בחנות אמר לי ששאלתי אם אני יכולה לפתוח את התנור ולחברו למערכת הגז המרכזית ענה לי בבטחון מלא שכן ושלא תהיה שום בעיה. ביום רביעי ה-8/5/2014 הגיע השליח עם התנור ולהפתעתי הרבה הייתה מדבקה גדולה ומאירת עיניים שאסור בתכלית האיסור לפתוח את התנור טרם הגעת טכנאי שיחבר אותו לאחר כל הבדיקות הדרושות ויראה שהכל תקין ואין דליפה ואין שום תקלה בתנור עצמו. פניתי טלפונית לחנות, ושוב אותו סוכן או מוכר אמר לי את אותם מילים שאמר לי במעמד הקניה שאני יכולה לפתוח את התנור לבד ולא צריכה להיות שום בעיה, למרות שאמרתי לו כי יש מדבקה האוסרת לפתוח את התנור הוא אמר לי שוב: לא אמורה להיות שום בעיה. פחדתי מאוד לפתוח את התנור ולהתעסק עם הגז מאחר ויש לי טראומה של דליפת גז מתנור ישן בגלל אותה סיבה ואחרי כ"כ הרבה אסונות שקרו לאחרונה החלטתי לא לקחת שום סיכון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי ו/או מתנה כלשהי מהחנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|