פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה לקוח ולקיחת כסף במרמה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יפו כתובת:
יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 18.05.14 נרכשו שלושה מזגנים ברשת א.ל.מ במסגרת המחיר נכללו המזגנים וכן עלויות בגין התקנתם הבסיסית מתקן תליה וצנרת 2 מ'. ב-22.05.14 הגיע מתקין מטעם החברה להתקנת המזגנים בתיאום מראש.
כבר בתחילת ההתקנה נדרשנו לשלם תוספת של 700 שקל ללא הסבר מדויק על אנחנו משלמים.
ביום ראשון 25.5.14 דרשנו קבלה מהמתקין עבור הסכום ששילמנו ופירוט בגין התשלום. המתקין, התחמק באופן סיסטמטי והלך סחור סחור וניסה להתחמק מהבאת חשבונית מסודרת.
לאחר התעקשות נחרצת מצידנו, המתקין ציין כי ישלח בפקס חשבונית. באותו היום וללא ידיעתנו המתקין הגיע לדירה עם צינורות ניקוז עבורם חוייבנו . ( אדגיש כי הם לא הותקנו במעמד ההתקנה הראשונית) . הדירה נמצאת בשיפוץ כללי ומי שנכח שם הוא קבלן השיפוצים. המתקין ציין, כי הגיע על מנת "לסיים" את ההתקנה.
בצפייה בקבלה שהושארה בדירה , נדהמנו לגלות כי קיים חיוב אסטרונומי לפי הפירוט הבא:
3 מטר צנרת גז נוספת 300 ש"ח
קידוח בקיר בטון- 180 ש"ח
צנרת ניקוז "שפתאום הותקנה" 220 שקל !!!!
בבדיקה מעמיקה כולל מדידות אכן נדרשנו להוסיף :
1.תשלום על 1.5 מטר בלבד של צנרת גז בסך 200 ש"ח בלבד. ( בפועל חוייבנו על 3 מטרים)

מבדיקה נוספת שביצענו כלל לא היה קידוח בקיר בטון כפי שהעיד המתקין והותקנה צנרת ניקוז שלא היה בה צורך.

אנו דורשים: זכוי בסך 500 ש"ח על התקנות שלא בוצעו כדין, ואף במרמה.
לא יעלה על הדעת שחברה באומדן כזה תרמה לקוחת תמימים שאין להם מושג בעולמות תוכן מסוג זה.
אגב, תלונות זהות לשלי - אינספור כאלו יש לומר קיימות בפורומים שונים וזה אומר דרשני.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 500 שקל פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה