פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1.באוקטובר 2013 רכשתי מוכנת כביסה אינדסיט בחברת א.ל.מ
2.לאחר שימוש ראשוני במכונה גיליתי לתדהמתי כי זמן ההפעלה אורך כ – 3 שעות.
3. הזמנתי טכנאי וזה אמר שזמן העבודה כ 3 שעות הוא זמן סביר.
4.בפעם הבאה שהפעלת את המכונה, המרכך לא נשאב ונשאר בתא והמכונה פעלה ללא חומרים והבגדים יצאו מוכתמים (כתמים חדשים)
5.שוב הוזמן טכנאי וזה טען שכמות המרכך ששמתי אינה הנכונה.
6. מכאן ואילך החלה 'סאגת הטכנאים'. אחד בא שני הולך ובמקום לבדוק/ לתקן או להחליף חלקים במכונה המציאו תירוצים שונים ומשונים כגון: בגדיי אינם איכותיים, אבקת הכביסה שלי אינה טובה .
7. הגדיל לעשות ואף לקחו את הבגדים לבדיקת מעבדה (?!)
8.את התדהמה הגדולה קבלתי מתשובתו של יוסי,מנהל שרות הלקוחות של חברת גל אור, שתמורת 250 ₪ הוא ילמד אותי כיצד לכבס.
9. בשארית כוחותיי פניתי לאתי, מנהלת שירות לקוחות של א.ל.מ, אשר תשובתה השאירה אותי ללא פתרון "מה את רוצה, כבר שלחנו 4 טכנאים אלייך"
10.לאחר טיפול רשלני ותשובות הזויות נותרתי ללא מילים.
11. הנכם נדרשים להחליף את מכונת הכביסה הקיימת בביתי במכונת כבידה חדשה, דבר שהיה צריך להיעשות כבר בתלונתי הראשונה בנובמבר 2013 .
באם דרשתי זו לא תענה תוך 14 יום מיום קבלת מכתבי זה הרני פונה לארכאות משפטיות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכונה חדשה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה