פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר. טרטור. זלזול. העלבה נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שרונים כתובת:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי מסך לפני כשבוע, לאחר ששילמתי נאמר לי שאינו קיים במלאי החנות ותוך יומיים יגיע ויודיעו לי לבוא לאסוף אותו. לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון שהמסך נמצא בסניף פ"ת ושאלך לאסוף אותו משם. אתמול בערב נסעתי במיוחד לאסוף את המסך מסניף קניון אבנת בפ"ת אך לא היה שם שום מסך שחיכה לי. לאחר ברור מול סניף שרונים בטלפון בעודי נמצא בסניף פת ולא מבין מה קורה ורק שומע מהמוכר שמולי תתקשר מחר למי שעשה לך העסקה שוב ושוב (כאילו עשיתי עסק עם אדם פרטי ולא עם חברה מכובדת), עונה לי מני (הבחור שמכר לי את המסך), "עשו לי פדיחה, אבדוק מה אפשר לעשות ואחזור אליך". אמרתי למני שישלח לי את המסך הביתה כי אני לא חוזר פעם שלישית לעוד סניף כדי לגלות שגם שם אין מסך.
היום בצהריים קיבלתי שיחה מאדם בשם יוסי שהציג את עצמו כמנהל הסניף בשרונים. יוסי מתחילת השיחה דיבר בחוסר סבלנות וחוצפה שלא תתואר. הוא הציע לי לאסוף את המסך מסניף יד אחיהו בתל אביב או לחכות שהמסך יגיע לסניף שרונים ולבוא לאסוף אותו משם.
כאשר ביקשתי שהמסך ישלח אלי הוא ענה לי "אתה יכול לקחת אותו מאיפה שאמרתי לך או לבטל עסקה, אנחנו לא מתכוונים להפסיד עליך כסף. גם ככה קיבלת את המסך במחיר נמוך מידי אני אשמח שתבטל אמכור אותו בשניה".
ראוי לציין כי לא עלה בפי שום מילה המזכירה ביטול של העסקה בשום שלב של השיחה.
אחרי המשך נוסף של עלבונות והתדרדרות של השיחה מצד יוסי ביקשתי לסיימה.

אני מבקש להבהיר שמהרגע הראשון שדרכתי בסניפכם הייתה ניקרת ההרגשה שאם לא באת לקנות אין לנו זמן בשבילך.
אני מציע לכם לבחון שוב את הדרך בה בחרתם לנהל את העסק ולהזכיר לכל העוסקים במלאכה כי הם עובדים עם אנשים (יש שיאמרו לקוחות), ועל כן דרושה מידת רגישות בסיסית, יחס מכבד ושפה נאותה לכל הפחות.

אם יש רגעים שאני מתבייש בעם שלנו זו דוגמה מייצגת שלו.

לסיכום, אם תראו לנכון לשלוח את המסך לביתי ולנסות לשפר את הגישה לאנשים הרי שבא הפתרון לבעיה.
אחרת אין לי רצון בעסקה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת המסך לביתי בהקדם. התנצלות אישית ממנהל סניף שרונים ושיפור היחס פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה