פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מקרר סמסונג שלא ראיתי פיזית בקניה ולא מתאים לגודל ויש לו קיוסק עם מיימיה. נושא התלונה:
שהם נאוה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודש ב-2016 5-7 קיבלתי במשלוח מקרר סמסונג RF670 שקניתי בחנות ובחדר התצוגה בראשון של חברת אלמ.


הבחור המוכר היה אדיב ומקסים שמו חיים.

המקרר נבחר על ידי והמעצבת שלי על סמך צרכים שהיו לי שכללו, קיוסק ומידות מסויימות
חיים הבטיח לי שהמקרר שיש לו ,שהוא לא בתצוגה אז ,יתאים לי הראה לי ולמעצבת שליתמונה ואכן על פניו נראה לנו מתאים.
המקרר הגיע. הופתעתי מגודלו שהיה קטן מהמקום שיש לי , זה אחרי שחיים שכנע אותנו שהשני יהיה גדול מדי , מיד צלצלתי לחיים והודעתי לו שיש לנו בעיה וניסיתי להחליף .
אחרי סיור בחנות אלמ אחרת, שלחתי לו קליפ וידאו וצלמתי לו מקרר אחר והוא שיכנע אותי שהמקרר השני עמוק מדי והשלישי יהיה עם הפרש כספי לא שווה. כי הוא היה מקרר במחיר מחירון של 7000 לעומת שלי שעלה .
7900 .
הרכבנו את המקרר ואני מגלה שהקיוסק הוא בעצם מימייה!!!
שצריך למלא.לפני שבוע ב27 ליולי
פניתי אל חיים ודרשתי להחליף את המקרר .
.

הבטיח לחזור אלי ועוד ספרתי לו שגיליתי שהמקפיא הפסיק לעבוד. והיה טכנאי של משטח האינדוקציה החדש שלי שבדק את המקרר ושהתחיל את המקרר בחדש והמקפיא למזלי חזר לעבוד.
כרגע אני רוצה להחזיר את המקרר ולקנות מקרר אחר אצלהם.
ולשלם כמובן את הפרש אבל לא 10000 שקל!
.צלצלתי לחיים כמה וכמה פעמים כולל הודעות שלא נענתי
והיום הוא קיבל ממני הודעה משותפת לו ולמעצבת שלי וענה לי שהוא מאושפז בבית חולים..
חייבת עזרה ממכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה