פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא של מוכר מעמד הקניה והתעלמות מוחלטת של שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סניף סינמה סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף אוגוסט רכשתי תנור בא.ל.מ בסניף שבסינמה סיטי בראשון לציון.
בזמן שהמוכר היה איתי פתחתי את התנור היו בו שני מגשים ולצורך ווידוא שאלתי אותו: ״האם מגיעים שני מגשים מצופים אמייל עם התנור ולא משהו אחר?״ המוכר ענה בכן, לאחר התלבטות שאלתי שוב את המוכר לצורך ווידוא והוא ענה: ״כן בהחלט״, על מנת להיות בטוח שאלתי שוב במעמד ההזמנה בדלפק ושוב התשובה הייתה כן לאור מידע זה החלטתי לרכוש תנור זה שעלה יותר מתנור אחר ששקלתי רק בגלל הסיבה הזאת.
לאחר שהגיע התנור הביתה נוכחתי לגלות שמגיע מגש אחד אלומניום (מגש פשוט) ואחד מצופה אמייל. מאז אני מנסה שיטפלו בי אך לצערי מנהל הסניף אומר לי שאני שקרן וגם המוכר ובשירות הלקוחות לא טורחים לחזור אלי ולטפל בי אפילו אחרי שהבטיחו שמנהל יצור איתי קשר.
בזבוז זמן ועוגמת נפש! סוג הנזק :
להביא לי מגש נוסף מצופה אמייל כמו שהובטח לי ולהפסיק להתעלם מהפניות שלי! פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה