פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים בידי מוביל שלא עפ ההזמנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
א.ל.מ גנדן נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:


ביום 19/09/16 נקנה על ידינו מקרר בחנות אלמ בנתניה הזמנה מס 506976.
המקרר סופק ביום 20/9/16
להלן השתלשלות המאורעות בהמשך:

1 המוביל, עם הגיעו, הודיע כי אין הוא מוכן להעביר את המקרר הישן לישוב חופית לביתה של ביתי כפי שסוכם בהזמנה.
לטענתו עלות ההובלה צריכה להיות 700 שח ולא כמוסכם. ניסינו להתקשר לחנות אלמ בנתניה ולא הייתה תשובה.
לבסוף הסכים לבצע ההובלה בתוספת של 100 שח. דהינו בתמורה ל500 שח מהם 400 מופיעים בהזמנה. על תשלום זה לא המציא קבלה.
2 למחרת 21/09/16מלאתי תלונה דרך אתר שרות הלקוחות של אלמ ואף התקשרתי טלפונית לשרות הלקוחות אלמ ושם
נאמר לי כי עלי להעביר את המייל לכתובת מייל אחרת ( ראה במצורף)
3 לא התקבלה כל תשובה עד היום 29/09/16
4 בנוסף התברר לי כי חתני שילם למוביל עוד 300 שח מעבר למה שסוכם בהזמנה עבור פנוי המקרר הישן שבביתו.
סכום זה לא היה צריך להיות משולם שהרי ע"פ חוק יש לפנות מקרר ישן והרי המקרר הישן פונה מביתי תמורת תשלום עבור העברה לביתי בחופית.
5. פנינו ביום27/09/16 למנהל חנות אלמ בנתניה וציינו בפניו את המקרה ,אמר שיחזור מיד ולא חזר עד היום.
6. היום התקשרתי שוב למוקד שרות הלקוחות שלכם ושם אמרה לי פקידה בשם חני כי עלי לדבר עם מנהל המובילים!?
משסרבתי וניסיתי להסביר לה מהו תפקידה, נאותה לדבר עם המוביל אשר טען כי גבה כספים נוספים עקב כך שהיה עליו לפרק דלתות של המקרר הישן שפונה מבית ביתי. להד"מ!!
יצוין כי עד היום 9.10.16 לא התקבלה כל תשובה ענינית. לא מטעם החנות ולא מטעם שרות הלקוחות.

יודגש שוב כי בשום שלב לא היה צורך בפרוק דלתות!!!!

נראה כי מערך השרות לאחר קניה של חברת אלמ טעון בדק בית יסודי.

לסיכום, אני דורש מחברת אלמ להחזיר לנו את הסכומים הבאים:
100 ₪ עבור הובלה מבית יצחק לחופית אשר שולמו מעבר למוסכם בהזמנה.
300 ₪ עבור פנוי המקרר הישן מביתה של ביתי.

סה"כ החזר: 400 ₪

בכבוד רב


בברכה

אלי ליאור
נייד:052-8952246
בית:09-8334815
[email protected]



כספי סוג הנזק :
השבת הכסף שנגבה שלא עפ ההסכם. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה