פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח ברכישת כרטיס SD שלא תואם למכשיר הסמארטפון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי, נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי כרטיס SD מדגם ultra למכשיר ה LG3 שלי. המוכר אמר לי שלאחר בדיקה הכרטיס יתאים למכשיר שלי.

טסתי לחו''ל עם הכרטיס, וחוויתי איתו הרבה בעיות. הוא התחבר והתנתק למכשחר לסרוגין, ולא הצלחתי לשמור באמצעותו יותר ממספר תמונות מועט.

לאחר בדיקה שביצעתי מול סאנדיסק, מסתבר שהכרטיס אינו תומך במכשיר, אלא כרטיסים מסוג extreme בלבד.

לאור העובדה שהוטעיתי, ביקשתי להחליף את הכרטיס לדגם המתאים ללא תוספת תשלום.

בפועל, חברת benda, שמטפלת עבור א.ל.מ בבעיות עם מוצרי מדיה, אספה ממני את הכרטיס, אך במקום לספק לי את הדגם הנכון - החזירה לי את אותו כרטיס ultra באריזה חדשה.

יצרתי קשר עם benda בשנהית כדי להבין מה עושים בהמשך, אך אלה אמרו לי שהם לא מתעסקים עם החלפת מוצרים ושיש ליצור קשר עם אלמ.

ניגשתי לסניף אלמ בבני ברק, והם אמרו שאין קשר לסניפי אלמ עם עסקאות שהתבצעו באלמ דיוטי פרי.

יצרתי שוב קשר עם אלמ, והם אמרו שיחזרו אליי. כשקיבלתי טלפון חזרה, שוב אלו היו benda שהתקשרו ואמרו שלא יכולים לעזור.

אני כבר חודשיים מתעסק עם הפארסה הזאת, לא מצליח להבין מה הבעיה לספק לי את הכרטיס שמתאים למכשיר שלי, וגם מדוע עליי לעבור כזו מסכת של בירוקרטיות וסחבת.
כספי סוג הנזק :
החלפה למוצר הנכון - כרטיס SD Extreme 64GB פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה