פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית LCD +חוסר שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שני LCD ודיוידי ב6.1.09 הנציג פתח את האריזה לידי על מנת שאני יראה שהמסך תקין בפועל לא הסתכלתי. לקחתי אחת כי לא הייתה עוד אחת במלאי. הוא שם את הטלויזיה ברכב שלי אפילו לא ציין שניתן לעשות הובלה!!!
הגעתי הבייתה ולאחר 3 ימים כאשר פתחתי את הטלויזיה וחיברתי אותה לחשמל היא הייתה בפנים שבורה חזרתי לחברה על מנת להסביר לנציג שם מה קרה (ברצוני לציין כי אף אחד לא נגע בטלויזיה מאז שקיבלתי אותה ),עם כך טען כי חתמתי על הטופס שהיא יצאה תקינה שהוא לקח אותה לרכב.
הסברתי לו שאף אחד עד אותו רגע לא נגע בטלויזיה היא הייתה מונחת ,ואז הנציג השני הצטרף לשיחה וטען כי יש שירות לקוחות של היבואן, אמרתי לו שהוא יודע שלפני 3 ימים קניתי אותה ואפילו לא ירד תשלום אחד עבורה שינסו לעזור אני אפילו ישלם השתתפות הוא אמר שזה לא משנה לו טיפה הרמתי את הקול כי הוא היה קצת רחוק ממני והוא אומר לי שהשיחה הסתיימה ,הוא לא ממשיך טיפול אמרתי לו שאני מדברת איתו כבן אדם בוגר והוא מתעלם. אחרי שאמרתי את זה הוא אמר לי שמבחינתו למרות שלא ירד לי תשלום הוא קיבל את הכסף שילמתי בויזה!!
אמרתי לו שינסה לדבר עם המנהל שלו אולי ניתן לעשות משהו אך הוא קבע שאין (שהוא רק נציג )ולא התקשר אפילו למנהל. אמרתי לו שחבל שיחס שלו הוא כזה כי אני יבטל את העיסקה השניה. התקשרתי ליבואן ששלח טכנאי הבייתה והטכנאי בעצמו אמר שהוא לא יכול לקבוע שאני עשיתי את המכה!!אז איך ניתן פשוט לסובב את הגב ולא לעזור ללקוח!! או אפילו להציע פיתרון. כי חוץ מיחס רע ושירות מגעיל והצעה של לכי תקני טלויזיה שוב פעם הם לא עשו כלום!!לא האמנתי שבחברה כה גדולה יש יחס כזה ושירות כזה!!! תודה מראש
החלפת טלויזיה / זיכוי כספי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריק וייטמן - מנהל שרו שם ותפקיד:
אריק וייטמן - מנהל שרות לקוחות א.ל.מ. שם ותפקיד:

הגב' רכשה בתודה מסך" LCD 26 בסניף אשדוד של רשת חנויות א.ל.מ. הגב' לקחה את המכשיר מהחנות בעצמה, לאחר שהמכשיר נפתח ונבדק על-ידה וע"י נציג החנות. המסמך עם חתימתה של הגב' לגבי תקינות חיצונית של המסך מתויק אצלנו. הגב' פתחה את המכשיר כעבור 3 יימים וגילתה מסך שבור. הגב' פנתה לסניף אשדוד ולמרות שמבחינתנו השבר קרה לאחר עזיבתה את החנות, פנינו ליעוץ בחברת השרות של היבואן אשר קבע(מסמך שמור אצלנו) שישנו שבר חיצוני כתוצאה ממכה או נפילה. אנו מוכנים להציג כל מסמך רלוונטי הקשור לעניין.
תגובה:
רשת א.ל.מ. מוכנה למכור לגב' מוצר זהה ללא רווח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה