פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום במרמה, עבור טלוויזיית LCD Philips 42" אשר לא ניתן אישור להזמנתה ואף פעם לא סופקה. נושא התלונה:
רוזנברג Boris שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
פאוור סנטר 2 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17-10-2008 , אני יאנינה רוזנברג רכשתי בחנות אל"מ ראשל"צ פאוור סנטר 2 מכונת כביסה , כמו כן התעניינתי טלוויזיית LCD Philips 42" ותחת לחץ של מנהל החנות שוכנעתי לעשות הזמנה אך ללא אישור כך שבמקרה שכן ארצה בטלוויזיה אצטרך להשלים את העסקה כדי לקבל מס' אישור, אחרת העסקה לא תקפה.
לאחר מס' ימים דיברתי עם מנהל החנות בקשר למכונת הכביסה וכמו כן הודעתי לו שאיני מעוניינת להשלים את עסקת הטלוויזיה.
בתאריך 15-12-2008 ירד ממני תשלום 1/12 מהוויזה על עסקה שבוצעה ב 24-11-2008 , למיטב זכרוני לא עשיתי עסקאות בתאריך זה ובודאי לא על סכום של 9,350 כאשר יש לי מסגרת אשראי כמעט מלאה ומינוס על החשבון . התשלום נלקח על שם חברת צמרת טלראן , נכנסתי לפניקיה ויום שלם עשיתי טלפונים עם וויזה ועם טלראן כי החברה לא מוכרת לי כלל ולא ביצעתי שום עסקאות איתה מעולם. בסופו של דבר במקרה מצאתי את ההזמנה מאל"מ ללא מספר אישור על סכום זה.
מסתבר שחברת אל"מ על דעת עצמה כ 40 יום לאחר ביקורי בחנות וללא שום אישור הפעילה את העסקה , ומה שהכי מטריד הוא שאף פעם אף אחד לא התקשר כדי להביא את הטלוויזיה , אפילו אם אני לא צריכה אותה.
לדעתי הייתה כאן גנבה לכל דבר ולמזלי עליתי עליה .
כאשר פניתי לשרות לקוחות של אל"מ באמצעות בני בוריס ביקשתי ברור והחזרת כספים מיידית , כמו כן פיצוי על מה שעברתי. עד היום 31-1-2009 לא קיבלתי שום התנצלות ושום פיצוי וכבר תשלום 3 עומד לרדת מכרטיס האשראי. אני ובני בוריס התקשרנו מספר פעמים לשרות לקוחות ודיברנו עם מאיר ונתקלתי בזלזול שאין כמותו ויחס כאילו אני ביצעתי עסקה ולי עושים טובה שמבטלים אותה. כאשר בפועל בוצעה כאן גנבה לכל דבר ואני אשר בד"כ לא נוהגת לעקוב אחרי פירוט הוויזה עליתי עליה.
כרגע יש לי מינוס בבנק ומסגרת אשראי מלאה בעקבות פלישה של אל"מ לכרטיס.
המקרה פגע בי קשות , אני מפחדת ומוגבלת לעשות רכישות באשראי ומשלמת על תשלומים שיורדים לאוויר.
כלכלי , עוגמת נפש, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
החזרת כספי מידית בחזרה, החזרת הוצאותיי , וכן פיצוי על הנזק ועוגמת נפש אשר נגרמו. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריק וייטמן - מנהל שרו שם ותפקיד:
כפי שמובן מפנייתה של הלקוחה ובנוסף לפריטים נוספים שנרכשו, הביעה הלקוחה את רצונה ברכישת LCD פיליפס. לצורך כך קיבלה הסבר ברמה מיקצועית ביותר, בהכרת המכשיר נתוניו ותיפעולו.
לבקשת הלקוחה ניפתחה הזמנה לרכישת ה-LCD.
משהביעה הלקוחה את רצונה, בביטול ההזמנה, פעלה ח"ב א.ל.מ להענות לבקשתה ללא דופי וללא חיוב הלקוחה בדמי ביטול כמחווה של רצון טוב.
הוסבר ללקוחה שהעברת הנתונים ועיבודם בחברת האשראי, עד זיכוי הלקוח ,זה תהליך שאורך זמן, ואכזבתה מובנת.
ח"ב א.ל.מ חרטה על דיגלה, לספק את השרות הטוב ביותר עבור לקוחותייה, ומקווים שהלקוחה תמשיך להמנות בן עם לקוחותייה הנאמנים בעתיד.
תגובה:
העיסקה מבוטלת עם החזרי החיוב


בתודה
שרות לקוחות א.ל.מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה