פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום במרמה, עבור טלוויזיית LCD Philips אשר אף פעם לא אישרתי הזמנתה או ביקשתי ביטולה, זלזול והטעייה מתמשכים. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
פאוור סנטר 2 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי חברת אל"מ ממשיכה בזלזול וזריעת חול בעיניים , מעדיפה להתייחס רק לדברים שוליים עם חוסר דיוק מוחלט , ממשיכה לטשטש עובדות וחומרת המקרה ולא מספקת תשובות ולו לאחת משאלותיי , והכי עצוב עוד שאל"מ מנסה לעשות פרסומת על גבי.
לכן אחזור על המקרה ביתר פרוט ואתייחס גם לתשובה אשר למעשה חסרת תוכן של אל"מ.
*בתאריך 17-10-2008 , אני יאנינה רוזנברג רכשתי בחנות אל"מ ראשל"צ פאוור סנטר 2 מכונת כביסה , כמו כן התעניינתי בטלוויזיית LCD Philips 42" ותחת לחץ של מנהל החנות שוכנעתי לעשות הזמנה אך ללא מס' אישור(ההזמנה ברשותי) כך שלדבריו במקרה שכן ארצה בטלוויזיה אצטרך להשלים ולאשר את העסקה כדי לקבל מס' אישור, אחרת העסקה לא תקפה ותתבטל אוטומטית(זה היה שיקול מכריע לכך שהסכמתי לו להוציא לי בכלל הזמנה, ומסוג זה בלבד!).
*לאחר 2-3 ימים דיברתי עם מנהל החנות בקשר למכונת הכביסה(לצערי גם שם נתקלתי בבעיות מצידו) וכמו כן הודעתי לו שאיני מעוניינת להשלים את עסקת הטלוויזיה.
*בתאריך 15-12-2008 ירד ממני תשלום 1/12 מהוויזה על עסקה שבוצעה ב 24-11-2008 , למיטב זכרוני לא עשיתי עסקאות בתאריך זה ובודאי לא על סכום של 9,350. התשלום נלקח על שם חברת צמרת טלראן , נכנסתי לפאניקה ויום שלם עשיתי טלפונים עם ויזה ועם טלראן כי החברה לא מוכרת לי כלל ולא ביצעתי שום עסקאות איתה מעולם. בסופו של דבר במקרה מצאתי את ההזמנה מאל"מ ללא מספר אישור על סכום זה.
*מסתבר שחברת אל"מ על דעת עצמה כ 40 יום לאחר ביקורי בחנות וללא שום אישור הפעילה את העסקה, ומה שהכי מטריד הוא שאף פעם, אף אחד לא התקשר כדי לספק את הטלוויזיה , אפילו אם אני לא צריכה אותה,הרי לאור העובדה שהעסקה לא הושלמה על ידי ,גם אף פעם לא ביטלתי אותה!

*לדעתי ולדעת כל האנשים אשר שמעו על המקרה הייתה כאן גנבה לכל דבר ולמזלי עליתי עליה .
כאשר פניתי לשרות לקוחות של אל"מ באמצעות בני ביקשתי בירור והחזרת כספי במיידית , כמו כן פיצוי על מה שעברתי. עד היום 31-1-2009 לא קיבלתי שום התנצלות ושום פיצוי וכבר תשלום 3 עומד לרדת מכרטיס האשראי. אני ובני התקשרנו מספר פעמים לשרות לקוחות ודיברנו עם מאיר וניסים ונתקלתי בזלזול שאין כמותו ויחס כאילו אני ביצעתי עסקה ולי עושים טובה שמבטלים אותה.

*כאשר בפועל בוצעה כאן הטעייה מכוונת לצורך גנבה לכל דבר ואני אשר בד"כ לא נוהגת לעקוב אחרי פירוט הוויזה עליתי עליה. הם מסרבים להסביר איך ולמה נלקח אישור מהוויזה ומהבנק לסכום גבוה שכזה ללא ידיעתי כ40 יום לאחר שהיה לי כל קשר עם אל"מ,כמוכן מסרבים לענות למה לא היה ניסיון לספק טלוויזיה מיום שהם הפעילו את העסקה 24.11.2008 עד שיצרתי קשר עם אל"מ לאחר 15.12.2008 (כאשר ראיתי שהתשלום ירד)?!
*כרגע יש לי מינוס בבנק ומסגרת אשראי מלאה בעקבות פלישה של אל"מ לכרטיס.
המקרה פגע בי קשות , אני מפחדת ומוגבלת לעשות רכישות באשראי ומשלמת תשלומים שיורדים לאוויר.
לסיכום,ב 17/10/2008נכון שהתעניינתי במכשיר אך לא הייתי מוכנה לרכוש אותו מפני שרציתי לחשוב ולהשוות מחירים מול חנויות אחרות. אמרתי זאת בברור למנהל החנות , ורק תחת לחץ ושכנועיו הסכמתי לחתום על הזמנה ללא אישור וויזה , אשר לטענותיו להזמנה הזאת לא יהיה שום תוקף ושום מחויבות מצידי לפני שאצור קשר להשלמת העסקה, אחרת היא תתבטל אוטומטית אם לא אשלים אותה. לכן גם אף פעם לא פניתי לאל"מ לצורך ביטול ההזמנה . ב 24/11/2008 שזה כ 40 יום לאחר מביקורי בחנות , אל"מ על דעת עצמה הפעילה את העסקה ומסרבת לענות למה עשתה זאת. כמו כן מיום הפעלת העסקה ועד לאחר 15/12/2008 שזה כ20 יום, לא הייה שום ניסיון לספק לי את המכשיר ,לפחות כך היה סיכוי שזהי אולי טעות ולא גנבה לכל דבר!
*הנזק נגרם ע"י אל"מ הינו נזק כלכלי , עוגמת נפש, בזבוז זמן ועלבון.
מעולם לא נתקלתי בזלזול כזה ובגנבה כזאת בוטה ועל כן אני מבקשת את כספי מידית בחזרה עם ריבית והצמדה, החזרת הוצאותיי וכן פיצוי על הנזק ועוגמת נפש אשר נגרמו.
כמו כן אני דורשת בירור והסבר על כל המקרה המשונה הזה!

כלכלי , עוגמת נפש, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
כספי מידית בחזרה עם ריבית והצמדה, החזרת הוצאותיי וכן פיצוי על הנזק ועוגמת נפש אשר נגרמו. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריק וייטמן - מנהל שרו שם ותפקיד:
תשובתנו ניתנה בפניה מספר 37742
תגובה:
העיסקה בוטלה עם החזר כספי מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה