|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוח , |
נושא התלונה: |
שושנה אלון |
שם/כינוי: |
יום ראשון 15 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחוב בילו 9 רחובות |
כתובת: |
קניון רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי הגעתי לא.ל.מ רחובות על מנת לרכוש כיריים (על שייש)
בחרתי בכיריים תוצרת סאוטר ושאלתי את אנשי השירות אם זה אמור להתאים לנישה שיש לי בבית, התשובה היתה "בטח זה סטנדרטי".
קנינו את המוצר והזמנו טכנאי בשני לאפריל קרוב לחג הפסח.
ערב לפני פרקנו את האריזה והשלחנו אותה לזבל.
כאשר הגיע הטכנאי בדק את המידה של הנישה וטען שהנישה יותר קטנה
וצריך להביא בעל מקצוע שיגדיל את הנישה או יעשה הגבהה לשייש.
לשני המצבים נדרשנו לשלם 300 ש"ח להתקנה.
פניתי ושאלתי מדוע אמרו לי שהמידות הן סטנדרטיות כאשר קיימות בשוק מידות שונות.
תשובת היא. המידות שאצלנו הן מידות סטנדרטיות ואני הייתי צריכה למדוד את
את גודל הנישה שלי
כמו כן נאמר לי גם ע"י מנהל השירות החבר ניסים כי הכריים שיש לי בבית הן
בטח מעל 12שנה והם כבר לא בסטנדרט הקיים, למרות שהן בנות 5 שנים.
בקשתי להחליף את המוצר במוצר מתאים או שיחזירו לי את כספי.
בית העסק מתנגד מאחר והמוצר ללא אריזה .
האפשרות היחידה היא שהם מוכנים לקבל את המוצר ב-25 % מערך הרכישה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר לי את כספי ושיקבלו את המוצר שלהם ללא האריזה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - שרות לק |
שם ותפקיד: |
הוברר ללקוחה בשיחה טלפונית שבאחריות הלקוחה להגיע עם המידות המדוייקות אותן היא צריכה. בנוסך לכך מצוין על גבי אריזת הכיריים שיש לפתוח את האריזה רק ע"י טכנאי שהיה מזהה את אי התאמת הכיריים לפתח הקיים. משניפתחו הכיריים ע"י הלקוחה ובניגוד למצויין על גב האריזה לא קיימת האפשרות לקבלם חזרה. |
תגובה: |
על הלקוחה לבדוק אפשרויות טכניות של הרחבת הפתח או הגבה תואמת. |
פתרון: |
|
|
|