פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מכשיר LCD לא תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרנבל החשמל ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי את המכשיר הנ"ל ( מתנה לחג הפסח לאישתי) בתאריך הנ"ל בדקתי את המכשיר ויזואלית המכשיר היה תקין. הגעתי הביתה ולא הצלחתי לקלוט שום תחנה במכשיר. התקשרתי לשירות הלקוחות שהיפנו אותי למעבדה ששם אמרו לי לא ייתכן תקלה כזו אתה לא מפעיל נכון את המכשיר אם נשלח טכנאי זה יעלה לך כסף. הבאתי חברים על מנת שיפעילו לי את המכשיר אולם גם הם ללא הועיל. פניתי שוב לחברה ששחו נציג בשעות היום נאלצתי לקחת יום חופש על מנת למסור את המכשיר ולאחר מספר ימים שהתקשרתי הודיעו לי שהפיקוד של המכשיר לא היה תקין והם מוכנים להחזיר לי אותו אבל הםלא עובדים ביום שישי ושוב נאלצתי לקחת יום חופש על מנת לקבל את המכשיר. בשורה התחתונה הרבה טלפונים ועצבים (בלי מתנה לחג לאישה ) ושני ימי חופש. המכשיר הוחזר אלי ב03/05/09 ומאז אני מצליח לראות.
ימי עבודה + עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
אני מודה לך עבור רכישתך ברשת א.ל.מ
כל מוצר חשמלי מלווה בתעודת אחריות של יבואן ובמידה ויש תקלה, אכן ממתינים בבית לבואו של טכנאי עם אפשרות לבקשת התראה לסוללרי על מנת לצמצם את שעות ההמתנה למינימום.
תגובה:
לפנות ליבואן לשיפור השרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה