פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום או מוצר שנפגם ע"י עובד חברת א.ל.מ נושא התלונה:
לוי הילה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
סניף ביג בבאר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 6.7.09 בשעות הבוקר ניגשתי לסניף של א.ל.מ. במתחם ביג בבאר שבע על מנת לרכוש טלויזית LCD.בסניף, קניתי טלויזיה של SAMSUNG 37' מדגם : 32LB350 בסכום של 2700 ש"ח. אחד העובדים בסניף, אלכס, פתח מולי את הקרטון של הטלויזה ויש לציין שהפתיחה נעשתה באמצעות סכין יפנית, המוכר ביקש ממני לבדוק שהטלויזיה אינה שבורה, פעולה זו נמשכה מספר שניות מועטות בלבד. לאחר מכן אלכס סגר את הקרטון עם דבק מסקינטייפ והלכתי לביתי עם הטלויזיה. על האריזה כתוב שבמידה שטכנאי של אלמ לא פותח את מכשיר הטלויזיה אין אחריות אולם המוכר אלכס לא טרח לציין זאת ואמר לי שמדובר בפעולה פשוטה ושיש באפשרותי לפתוח את הטלויזיה בביתי ללא כל צורך בטכנאי. בהגיעי הביתה, חיברתי את הטלויזיה ולהפתעתי כאשר חיברתי אותה לחשמל התגלתה שריטה במסך, יש לציין שכאשר המסך לא מחובר לחשמל לא ניתן להבחין בשריטה אלא אם כן "מחפשים אותה", ואני לרוע מזלי לא חיפשתי אותה ולכן גם לא מצאתי.כאשר חזרתי לסניף עם הטלויזיה יחד עם בני , זכיתי ליחס משפיל ומזוויע מצד המוכרים בחנות, שלא הסכימו להחליף את הטלויזיה וטענו בשיא חוצפתם שאני שרטתי אותה בכוונה.השארתי את הטלויזיה בחנות וחזרתי לביתי, ציפיתי לתגובה או לטלפון מצד החברה שאבוא לקחת את מכשיר הטלויזיה אך כמובן שלא היתה אף שיחה כזו. לבסוף לקראת הערב כאשר הבנתי שאין עם מי לדבר שלחתי את בני לקחת את מכשיר הטלויזיה מהסניף.יש לציין שהיחיד שפתח את הטלויזיה עם סכין (יפנית) הוא אלכס המוכר בחנות של א.ל.מ. כמו כן ניתן לראות בבירור בכיסוי הניילון של האריזה את החתך של הסכין היפנית שאלכס, מוכר החנות השתמש בעזרתה. איזו מן חברה מאשימה ככה לקוח שהוא חתך את המסך? מדוע לא אלכס חתך אותו? מניין הבטחון שזה אני??? לאורך היום אני ובתי ביצענו שיחות רבות לשירות הלקוחות של אלמ, ביזבזנו זמן עבודה יקר, זכינו ליחס משפיל , להאשמות ולצעקות מצידם, ובוודאי שהם דאגו להזכיר לנו שאין מה לעשות ואנחנו לא נראה את כספנו בחזרה ובטח שלא נקבל מוצר חדש. השקעתי את מיטב כספי בקניית הטלויזיה, זכיתי לקבל צעקות והאשמות שווא ממנהל אזור דרום באלמ, מהמוכרים בחנות, משירות הלקוחות המזוויע של החברה שהבטיחו לי שסופי המנהלת, תחזור אליי ועד לרגע זה אני ממתין לשיחה ממנה. כנראה שהיא לעולם לא תחזור.
כספי סוג הנזק :
החלפת הטלויזיה לחדשה ופיצוי כספי על טרטורים ועוגמת נפשץ ועלבון. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:




בתאריך 6/8/2009 בשעה 11:00 בבוקר רכש מר אביטן LCD '32 SAMSUNG מדגם LA32B350.

אחה"צ של אותו יום חזר הלקוח לחנות ובפיו הטענות אשר העלה במכתבו.

בסניף א.ל.מ באר שבע ישנן מצלמות אבטחה ובמצלמות רואים היטב את פתיחת המכשיר ע"י המוכר, את בדיקת המכשיר ע"י הלקוח כולל העברת ידו על גבי המסך ובדיקתו המדוקדקת, ורק לאחר מכן נארז המכשיר שוב בנוכחותו.

אגב, פתיחת LCD/פלסמה בהובלה עצמית ע"י לקוח הינה הנחיה בא.ל.מ על מנת למנוע טענות לא מדויקות כאלו.

טענתו של הלקוח שאת השריטה רואים רק לאחר חיבור לחשמל שוב אינה נכונה, כאשר הלקוח החזיר את ה- LCD לחנות ניתן היה לראות בברור שריטה על גבי המסך וזאת ללא חיבור לחשמל.
את סרט האבטחה המאשר את כל הכתוב מעלה ראה הלקוח בתאריך 11/8/2009 לאחר שהוזמן לסניף א.ל.מ באר שבע ע"י מנהל אזור הדרום של א.ל.מ מר ניסים לנקרי.

לכן אני תקווה שהלקוח יבין את טעותו ויבטל את מכתביו אל כל המכותבים.

בברכה
אריאל וייטמן
תגובה:
מכתבנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה