פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר פגום ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מתחם סילבר פאואר סנטר אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 14/7 (היום 12/08, חודש אחרי!). עשיתי טעות ורכשתי מא.ל.מ שתי מכונות גילוח של רמינגטון. להפתעתי הרבה כשניסיתי להשתמש במכונות (בשתיהן! לאחר טעינה של 24 שעות כנדרש!) המכונות לא פעלו. חזרתי לחברה והופתעתי מיחסם המזלזל, הם לא האמינו לי שאינן עובדות וכן שהטענתי אותן וביקשו לעשות זאת בעצמם. הסכמתי ומסרתי אותן לידיהם. לאחר כשבוע חזרו אלי ומצאו כי הן אכן אינן תקינות והציעו שאקבל חדשות. רק שבוע לאחר השיחה הגיעו סוף סוף המכונות המיוחלות, הגעתי לאסוף אותן ושוב, למרבה הפלא אחת מהן לא עבדה!! (מהיכן הסחורה שלהם?!). כשחזרתי רציתי לגמרי לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה. אולם נעניתי בשלילה (לאחר ויכוחים מיותרים מצידם וצעקות, כאילו עשיתי משהו רע). הם אמרו שאקח מכונה נוספת לבדיקה (מה אני טסטר שלהם? לא מעוניין, בסה"כ רציתי לרכוש מכונות עובדות), ואמרו שאם איני רוצה אקבל זיכוי לשימוש בחנות. איני רוצה לא זיכוי ולא נעליים. הייתי ישר והם התגלו כרמאים. עפ"י החוק הם אינם יכולים לכבול אותי אליהם ע"י זיכוי, מה גם שהייתי סבלני מעל ומעבר. אני דורש את כספי חזרה (בגין שתי המכונות) וכן פיצוי הולם על עוגמת הנפש והטרטורים. לקוראי התלונה- הצילו את כספיכם. שומר נפשו ירחק.
זה שוב מצב מצער של כוחניות מצד העסק. בו הרשת החזקה "דורכת" על האזרח הקטן. אצטט משפט שנתגלה כשקרי לצערי, מאתר החברה: "מאז ומעולם הקו המנחה את חברתנו הוא נושא השרות, השם אותך הלקוח במרכז. זוהי אינה אמירה סתמית" חבל מאוד שאינם עומדים בהבטחות שלהם!
כספי סוג הנזק :
אני דורש את כספי חזרה (בגין שתי המכונות) וכן פיצוי הולם על עוגמת הנפש והטרטורים. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
לפי בקשת הלקוח ביטלנו מכונת גילוח אחד מתוך שתיים. תגובה:
הלקוח קיבל החזר כספי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה