פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמייה והטעיית הציבור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון אבנת פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי ברשת א.ל.מ בקניון אבנת לפני כשבוע מסיר שיער של חברת בראון שעלה לי 530 ש"ח, יממה לאחר מכן כשהסתבר לי שקניתי את המוצר במחיר גבוה ממחיר השוק למרות שנאמר לי שיש על המוצר 25% הנחה ושיש התחייבות למחיר הנמוך ביותר, הלכתי לחנות על מנת לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה אך נאמר לי שאם אני רוצה לקבל החזר כספי מורידים לי 10% דמי ביטול עסקה, ששאלתי על מה אני אמורה לשלם להם כל כך הרבה כסף אמרו לי שרשום על החשבונית של הקנייה שבמקרה של ביטול עסקה משלמים 10%, אך דבר זה לא נאמר לי לפני ביצוע העסקה אלא רק הופיע על החשבונית בדיעבד לאחר ביצוע העסקה, למרות שלפי החוק אני אמורה לקבל את מלוא כספי בחזרה. לאחר שראיתי שאין ברירה הסכמתי לקחת מוצר פחות טוב וזול יותר אך נאמר לי שלא אקבל את כספי ההפרש אלא רק זיכוי לרכוש מוצר נוסף בחנות ובלית ברירה הסכמתי/הוכרחתי לקחת במבצע פן לשיער במקום לקבל את כספי חזרה!!!
אינני מבינה את הנהלים הדרקוניים שחברות כאלו ממציאות מדימיונן אף על פי שדבר זה נוגד לחלוטין את החוק!!!
עלבון, עוגמת נפש וזלזול! סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
מדיניות החזרת המוצרים ברשת א.ל.מ מוצגת כחוק על גבי כל קופה דהינו מאחורי כל מסך מחשב עם הפנים ללקוח.
על הלקוח, לפני ביצוע עסקה לקרוא את מדיניות החזרת המוצרים של א.ל.מ ולהחליט באם מתאים לו לרכוש ברשת.
תגובה:





.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה