אי התיחסות לאחר קניה |
נושא התלונה: |
אהרון יוסף |
שם/כינוי: |
יום שלישי 09 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אלמ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי 2 מוצרים באלמ בס"כ 19500 ש"ח מקרר ומסך טלויזיה פיליפס 47 אינץ , לאחר כשבוע ראיתי שיש בעיה עם המסך פניתי לחברת אלמ אמרו שיבדקו יבררו מול שירות לקוחות החברה אך דבר לא נעשה על ידם , בשיחה אם מנהל החנות אדי מסר שלא זוכר אותנו , אני לתומי חושב שמטפל בבעיה שלי והוא אפילו לא זוכר שיש בעיה רק לאחר שהזכרתי לו , ניזכר בי , הסיפור אם הטלויזיה כבר 3 חודשים ללא פיתרון הולם מבחינתי
|
עלבון |
סוג הנזק : |
דורש פיצוי כספי בגין עלבון המנהל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|