פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות לאחר קניה נושא התלונה:
אהרון יוסף שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אלמ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי 2 מוצרים באלמ בס"כ 19500 ש"ח מקרר ומסך טלויזיה פיליפס 47 אינץ , לאחר כשבוע ראיתי שיש בעיה עם המסך פניתי לחברת אלמ אמרו שיבדקו יבררו מול שירות לקוחות החברה אך דבר לא נעשה על ידם , בשיחה אם מנהל החנות אדי מסר שלא זוכר אותנו , אני לתומי חושב שמטפל בבעיה שלי והוא אפילו לא זוכר שיש בעיה רק לאחר שהזכרתי לו , ניזכר בי , הסיפור אם הטלויזיה כבר 3 חודשים ללא פיתרון הולם מבחינתי
עלבון סוג הנזק :
דורש פיצוי כספי בגין עלבון המנהל פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
העניין טופל לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה