פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר פלזמה פגום והטעיה של היבואן וחברת השירות רטפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי קנייה מרוכזת של מגוון מכשירי חשמל ברשת אלמ - אחד מן המכשירים היה מכשיר פלזמה של סמסונג 42 אינץ'.
המכשיר היה מתצוגה לא נאמר לנו שיש בו פגם כלשהו, כאשר הגיע טכנאי מטעם רטפון ציינו שלאורך כל צידו השמאלי ישנו כתם כתום.
הטכנאי אמר שלא ניתן לתקן אותו וכי אנו נקבל פלזמה חדשה. הוא יעביר את הדוח ויצרו איתנו קשר - הקשר לא נוצר ולבסוף לאחר שיחות רבות הועברנו ליבואן מיניליין לאחר מס' ימים ומס' שיחות נציגה בשם סיגל מסרה כי הם נתנו מכשיר פלזמה חדש בתיאום עם עובדיה מרטפון ועובד בשם עדי שאסף את המכשיר פיזית מהחברה ושהם ייצרו קשר להחלפת המכשירים.
למרבה התדהמה יצר איתי קשר בחור בשם אלי מעוז במטרה רק לתקן את המסך ולא להחליפו בחדש כפי שהיבואן מסר לי, לא ניתן להשיג את סיגל כדי לברר את העניין, לא את אלי ולא אף גורם בר סמכא .
בזבוז זמן, עוגמת נפש, רמאות לשמה סוג הנזק :
החלפת מסך הפלזמה במסך חדש כפי שהובטח ופיצוי נוסף בגין עוגמת הנפש ושיחות הטלפון המרובות פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
ההתנהלות היתה מול חברת השרות "רטפון" ומול היבואן חברת "סמליין" תגובה:
המכשיר המדובר נמצא בחברת השרות תקין וממתין לאישורך להבאתו לביתך.
נא לאשר זאת לחברת השרות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה