פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן פגום וחוסר הגינות בהתקנה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סטאר סנטר אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קניתי מזגן של טורנדו ב 30/08/09 בחנות של א.ל.מ באשדוד.
בחנות שילמתי את מחיר המזגן וגם התקנה של 600 ש"ח שבה נאמר לי כלול הכל למעט מספר דברים ספציפים. ביררתי עם המוכר מה יכול לייקר לי את ההתקנה והגענו למסקנה ביחד שמדובר במאתים שקל מקסימום.
לאחר כמה ימים הגיע אליי המזגן, כאשר האריזה שלו קרועה ודפוקה בפינה.
אמרתי למוביל שיש מכה על האריזה, הוא אמרה לי שזה שום דבר וציינתי על טופס ההובלה שיש מכה על הקופסא.
לאחר עוד כמה ימים הגיע מתקין ואני שכחתי ממקרה המכה, הוא התקין את המזגן, ביקש ממני 1150 ש"ח, למרות שביררתי עם המוכר שוב, הוא אמרה לי שלפי העבודה שנעשתה הוא צריך לקחת ממני רק 900 ש"ח והבטיח שיבוא מתקין לבדוק את העבודה שנעשתה בשטח, בנוסף, פתחו לי תעלה בקיר, לא הסכימו לסגור אותה וגם עשו לי חור בצד השני של הקיר.
תיקון התעלה והחור עלה לי עוד 350 ש,ח.
דיברתי עם המתקין, קבענו והוא לא בא, דיברתי גם עם מנהל שירות הלקוחות והוא הבטיח שיבוא מתקין וגם לא בא.
בנוסף, מתברר בדיעבד שהמתקין התקין מזגן פגום בידיעה שהוא כזה, בטענה שאלו ההוראות שקיבל מאל.ל.מ.
במקביל הפנו אותי לחברת טורנדו שאמרה שתתקן לי את המזגן ולא תחליף לי את כל המדחס, למרות שקיבלתי אותי פגום, והוא לא נהרס במהלך השהות אצלי, הוא הגיע כך.
נכון להיום, יותר מחודש לאחר ההתקנה, לא הגיע לי מתקין לבדוק הם נקלח ממני יותר כסף ממה שצריך על ההתקנה וגם לא הוחלף לי החלק שהגיע פגום אליי.

אני ממש אובדת עצות
תודה
קרן
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המדחס במדחס חדש ומתקין שיבוא לבדוק האם מוצדק הסכום שלקחו ממני. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אורי - מנהל מחלקת מזוג שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה סוכם כי המתקין יצור קשר לתאום פגישה. לצערנו הלקוחה
מסרבת להיפגש עם המתקין.
ביחידה החיצונית קיים כיפוף קל בפח (כניראה מהובלה).
תגובה:
1.החלפת דופן פח ע"י תחנת השרות (לא הכרחי )הינו פגם זניח, אסטטי בלבד, שאינו מצדיק החלפת כל היחידה החיצונית.
2. לצורך בירור מחיר התוספות נחוץ שיתוף פעולה של הלקוחה והסכמתה לפגישה עם המתקין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה