פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר שלא מתאים לשימוש שלי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-24.11.09 אשתי רכשה ב-א.למ מוצרי חשמל עו"מ 511021495 כיריים חשמליות מסוג אלקטרולוקס 60060x חד פאזי . כאשר ביתי הוא בעל פאזה 1
היום ה-29.11.09 הכיריים סופקו וכמו שהתבקשתי יצרתי קשר עם עם החברה על מנת להזמין טכנאי שיבוא להתקין את המוצר בכדי שהאחריות על המוצר תופעל.
לתדהמתי נאמר לי שאצטרך להתקין שקע חדש לשנות את אחד המתגים למתח גבוה יותר (25 אמפר) כל העניין הזה יכול להגיע למעל 1000 ש"ח
כאשר קניתי את המוצר לא נאמר דבר על דרישות המוצר רק שהוא יתאים לחד פאזי כמו שיש בביתי
עלי לציין שהמתקין המורשה ביקש ממני לפתוח את הקופסה כדי לראות את סוג התקע
כאשר התקשרתי דרשתי את מלוא הסכום בחזרה ונתקלתי ביחס מזלזל ומלגלג וכמובן שאת כספי נאמר שלא אקבל במלואו
יש לטפל במלוא החומרה בגועל הנפש הזה
עוד נאמר לי שהמוצר הוא אטלקי וזה גם שקר.
בקיצור חוסר ידע והטעיית הלקוח . פשוט תת רמה . אם הכסף לא יוחזר זוהי בהחלט גניבה.
הזלזול והיחס הפוגע ,האדיוט עוד הרשה לעצמו להתבדח כאשר אשתי ההרה הגיעה כדי לאסוף את המוצר .
כאשר שאלתי אותו אם הוא נורמלי הוא איים לנתק את השיחה .
פרטיו של הסוכן הם

ס.מכירה 518 סוכן 045
אם העניין לא יטופל במלוא החומרה אני פשוט אתבע
עגמת נפש יחס מזלזל סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
אני מבקש לא להתייחס לסגנונו של הלקוח המכובד.
לעצם העניין הלקוח ביקש וקיבל כיריים קרמיות חד פאזי, כל איש מכירות ממוצע מבין שכאשר לקוח מבקש כיריים חד פאזי, יודע הלקוח במה זה כרוך ( אחרת לא היה מבקש).
תגובה:
ללקוח הוצע להחזיר את הכיריים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה