פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 פעמים קיבלתי מסך פגום ומשומש נושא התלונה:
pahima avihai שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
גנדן פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי באלמ מסך סמסונג 46 אינצ' דגם 550
במסך זה היה פיקסל שרוף וכתמים לבנים, ביקשתי שיחליפו לי את המסך ובאותו הזדמנות שידרגתי למסך חדש ולא מעודפים בסכום של 1200 ש"ח, גם זה הגיע פגום ומשומש-שריטות על המסגרת וטביעות אצבעות על הפנאל, שוב ביקשתי להחליף ובפעם השלישית הגיע מסך-איך לא- פגום,המסגרת שבורה,יש לציין כי המתקינים ראו את הפגמים ולידי התקשרו למנהל ודיווחו לו על כך. חברת סמליין נותנת השירות,החליטה שהיא מפצה אותי ומוכנה לשדרג לי את המסך על חשבונם אך חברת אלמ החליטה שערך המסך ירד ולכן הפיצוי גדול מידי ושאני צריכה להוסיף כסף בכדי לקבל את הפיצוי-נשמע הזוי?
לסיכום: 3 מסכים פגומים,אובדן ימי עבודה,עשרות שיחות טלפון,טירטורים כאבי ראש,עצבים,ואני עדיין עם מסך פגום עליו שילמתי קרוב ל-10000 ש"ח ואם אסכים ל"פיצוי" אצטרך להוסיף עוד כ-1000 ש"ח ובנוסף על הכל,הסבירו לי באל"מ שאם אני מבטלת עיסקה אצטרך לשלם .10%
גם לשלם ממיטב כספי וגם להענש על כך שקיבלתי מוצר פגום 3 פעמים .
אני ובעלי על סף היתמוטטות עצבים ואובדי עצות.
אני מקווה שמר אריאל וייטמן ייקח זאת לתשומת ליבו ויגאל אותנו מיסוריינו.
תודה ויום טוב
כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש,על בזבוז הזמן וסוף סוף לקבל מסך חדש פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
על פי שיחה טלפונית שנוהלה עם הלקוח ביום א' 24.01.10 שעה 10.45 הובהר לנו שהמכשיר סופק והותקן לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה