פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
במתחם "G" בכפר-סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בורין אליזבט
כפר-סבא 44370
ארבל 15 / 10
09-7672795
050-7707057
[email protected]

בתאריך 5.8.09 בסניף של א.ל.מ. במתחם "G" בכפר-סבא
רכשנו מעבד מזון קנווד+בלנדר מדגם FF911 בסכום של 925 ש"ח.
הנני חייבת לציין שבמסירת הקניה לא נעשתה בדיקה על תקינות המכשיר.
.
יש עוד לציין שכאשר המעבד לא מחובר לחשמל ולא הופעל לא ניתן להבחין בשריטה אלא אם כן "מחפשים אותה", ואני לרוע מזלי לא חיפשתי אותה ולכן גם לא מצאתי.
בשטיפת הקערה לאחר שימום הראשן הפכנתי סדק בגוף הקערה.

חזרתי לסניף עם המעבד כדי לקבל עזרה בנדון , זכיתי ליחס אדיש מצד המוכרים בחנות, שלא הסכימו להחליף את החלק הפגום וטענו שכנראה אני הפלתי את הקערה.
איזו מן חברה מאשימה ככה לקוח שהוא פוגע במכשיר , מניין הביטחון שזה אני גרמתי לסדק ולא שזו תוצאה מן עבודת המכשיר ?
ובוודאי שהם דאגו להזכיר לנו שאין מה לעשות ואנחנו בטח שלא נקבל מוצר תחליף חדש.
לאחר שהסברתי שלא הייתה נפילה ושהשתמשתי במכשיר רק פעם אחד מצאו לנכון עובדי החנות לשלוח אותי עם החלק הפגום אל מעבדה בנתניה.

נסענו למעבדה ושם הוסבר לנו שזה לא עיסוקם לטפל ומיקרה הנ"ל.

שוב חזרנו לחנות ועובד של החנות התקשר לספק (או יבואן) וקיבל התשובה
שלילית ושוב נאמר לנו שאין מה לעשות ואנחנו בטח שלא נקבל מוצר תחליף חדש.

ברצוני לציין כי בלי הקערה הזאת אי אפשר להשתמש במעבד המזון הנ"ל.

אי לכך אני מבקשת את עזרתכם בהחלפת הקערה הפגומה או לפצות אותי בפיצוי כספי השווה לרכישת הקערה חדשה או לזכות אותי על כל המוצר.

בכבוד רב
בורין אליזבטה

עוגמת נפש סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
למרות שהמוצר עזב את חנות הרשת שלם, פנינו ליבואן על מנת להחליף את הקערה והוא סרב. תגובה:
החלפנו את הקערה בחנות על חשבוננו לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה