|
|
|
|
|
|
קניה של LCD 32 HAIER |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביריד שנערך בגני התערוכה רכשתי מסך מתצוגה שכן נאמר לי שהמסך משמש רק לתערוכה ולאחר התערוכה ישלחו לי את המסך + התקנה ,לאחר סיום התערוכה אף אחד לא יצר קשר איתי כעבור מספר ימים יצרתי קשר עם השירות לקוחות ושם נאמר שהם לא יודעים היכן הטלוויזיה שרכשתי ושאם אני רוצה חדשה אני צריך להוסיף 290 ש"ח לאחר שיחות רבות עם בחור בשם מאיר ולאחר שמשכו אותי הרבה זמן וטלפונים רבים סירבתי לשלם וביקשתי את כספי חזרה אך נאמר לי שעליי לשלם דמי ביטול לאחר ריבים ועוד טלפונים רבים בוטלה העסקה אך החווית לקוח שחוויתי הייתה גרועה יחס מזלזל ,כנראה שזה השירות שהרשת א.ל.מ נותנת ללקוחותיה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|