פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה של LCD 32 HAIER נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביריד שנערך בגני התערוכה רכשתי מסך מתצוגה שכן נאמר לי שהמסך משמש רק לתערוכה ולאחר התערוכה ישלחו לי את המסך + התקנה ,לאחר סיום התערוכה אף אחד לא יצר קשר איתי כעבור מספר ימים יצרתי קשר עם השירות לקוחות ושם נאמר שהם לא יודעים היכן הטלוויזיה שרכשתי ושאם אני רוצה חדשה אני צריך להוסיף 290 ש"ח לאחר שיחות רבות עם בחור בשם מאיר ולאחר שמשכו אותי הרבה זמן וטלפונים רבים סירבתי לשלם וביקשתי את כספי חזרה אך נאמר לי שעליי לשלם דמי ביטול לאחר ריבים ועוד טלפונים רבים בוטלה העסקה אך החווית לקוח שחוויתי הייתה גרועה יחס מזלזל ,כנראה שזה השירות שהרשת א.ל.מ נותנת ללקוחותיה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה