פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מתחם פאוור סנטר, ילדי טהרן, כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/07/10 הגעתי לסניף אלמ בקניון גבעתיים על מנת לרכוש מערכת קולנוע ביתית. המוכר היה מאוד אדיב מקצועי ונחמד ואמר שאין לו במלאי אך יהיה לו יום למחרת.

בתאריך 21/07/10 קיבלתי את מערכת הקולנוע הביתית מאותו מוכר שנסע במיוחד להביא אותה מאלמ ראשל"צ.

בתאריך 22/07/10 חזרתי בי, והתקשרתי לאלמ ראשל"צ (שכן לפי החשבונית המוצר נרכש משם) על מנת לבקש החזר כספי על החזרת המוצר.

אמרו לי להגיע ושיחזירו לי את כספי במידה והמוצר באריזתו המקורית.

ב 23/07/10 בעלי הגיע לסניף, אך שם המנהל אמר לו שלא ניתן לקבל החזר כספי אלא רק זיכוי. בעלי אמר לו שהמוצר באריזתו המקורית ושהוא מחויב להחזיר לו את כספו.

המוכר התחיל להתעצבן ולהשמיץ את המוכרים בגבעתיים בטענה שכולם שם שקרנים. בעלי נתקל שם בשרות מזלזל ולא מקצועי.



היות והמוצר הוחזר באריזתו המקורית תוך 24 שעות, אבקש לקבל את כספי חזרה.

שכן לפי החוק להגנת הצרכן , בית העסק מחויב לבטל עסקה תוך 7 ימים במידה והמוצר מוחזר באריזתו המקורית.

כמו כן, אבקש לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שספג בעלי בעת פנייתו לאלמ ראשל"צ.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו בעקבות המקרה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
הנושא טופל לשביעות הרצון של הלקוחה. תגובה:
הלקוחה לא מצליחה להוריד את התלונה מהאתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה