פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות רע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי 3 מזגנים וטלויזיה. בזמן הקניה השירות היה יעיל ונעים.נציג המכירות שטיפל בי שמו יגאל, שאפילו נתן לי את מס' הנייד שלו כיוון שהבטיח שיטפל באופן אישי בהובלה ובהתקנה של המוצרים. הסברתי שאני בשיפוצי דירה והמשך השיפוץ תלוי בהתקנה של המזגנים. ברור - הוא יטפל וידאג. כמובן שעם הגעת המועד הרצוי - לא היה עם מי לדבר. לא חזר להודעות שליץ פעם אפילו דיברתי עם בנו שאמר שאבא במקלחת. אחרי שהצלחתי לדבר עם מנהל החנות ששוב הבטיח שידאג שאקבל את המוצרים ויותקנו בזמן - כלום. הרבה עצבים ועוגמת נפש. השיפוץ התעכב וחבל...
עוגמת נפש סוג הנזק :
שידעו שלפחות להתלונן אנחנו יכולים ושאיבדו לקוחה טובה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוחה הסתבר לי שלא היה איחור בזמנים. הלקוחה הבינה שהמוביל אף מתקין, כאשר בפועל קודם מתבצעת אספקת המזגן ורק אז מתאמים עם הלקוחה מועד להתקנה, דבר שמוסבר לכל לקוח אשר רוכש מזגן עם ההתקנה ברשת א.ל.מ. תגובה:
התנצלתי בפני הלקוחה בשם רשת א.ל.מ. בכל מקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה