פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר בקניית מצלמת וידאו של SONY נושא התלונה:
לוין איגור שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ז'בוטינסקי 44 כתובת:
סניף סטאר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מצלמת וידאו בתאריך 24.09.2010 ברשת א.ל.מ מוצרי חשמל בסניף סטאר סנטר שבאשדוד. המצלמה הייתה מיועדת למתנה לאחי ולכן רק בתאריך ה- 30.09.2010 היא ניתנה לאחי ונפתחה (שבוע בלבד לאחר הקנייה).
אני מבקש לציין שבעת הרכישה נציג המכירות של החנות ביקש לפתוח את המצלמה בטענה של לבדוק שהכל קיים בקופסה ואני באותה העת לא חשדתי בכך כלל.
לאחר שפתחנו את המצלמה (בתאריך ה- 30.09.2010) שמנו לב שהסוללה המצורפת אינה תקינה היות והיא לא נטענת כלל.
יום למחרת ב- 01.10.2010 ניגשתי לחנות וביקשתי ליחליפו לי את הסוללה שכן לא עברו 14 ימי עסקים לאחר הקנייה של המוצר (כפי שמוגדר בחוק להגנת הצרכן). למרבה ההפתעה בחנות נאמר לי שזה כבר לא בעיה שלהם ושאני צריך לפנות למרכז שירות של ישפאר. אני מבקש לציין שלאורך כל השיחה שלי עם הנציג הרגשתי זילזול מצד ההנהלה וחוסר רצון מוחלט בטיפול התקלה (מה שלא ניתן להגיד מבחינת יחס בעת הקנייה). לאחר זמן מה של ויכוח ביקשתי לדבר עם המנהל של החנות והנציג הפנה אותי למנהל מחוז (ניסים לנקרי). כשדיברתי עימו הוא גם דיבר בצורה מזלזלת, לא מכובדת ובוטה. כשאמרתי לו את הסיבה שאני פונה אליו הוא אמר לי שהאריזה פתוחה ולכן זה כבר לא באחריותו (אני מבקש להזכיר שבחנות פתחו את האריזה בעת הקנייה וגם איך ניתן לדעת שהסוללה לא תקינה אם לא פותחים את האריזה?!) וכשאמרתי לו לגבי החוק להגנת הצרכן נאמר לי במילים האלו: "זה לא הבעיה שלי ואינך יכול להוכיח כלום" וניתק לי את הטלפון בפרצוף ברוב חוצפתו.

מכאן נשאלת השאלה האם זה השירות שאמור להיות ברשת כזו גדולה ומכובדת???
אני מרגיש מנוצל ומושפל מהיחס מחפיר שקיבלתי בקנייה זו.וכמו כן אי נעימות רבה מאחי שכן המתנה שכל המשפחה ניסתה לתת לו לא יצאה כמו שציפינו.

אשמח אם תוכלו לעזור לי בלהוציא את הצדק לאור על מנת שלקוחות אחרים לא יפגעו מקנייה ברשת א.ל.מ מוצרי חשמל.
עלבון סוג הנזק :
החלפת המצלמה בחדשה או פיצוי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
הסוללה הוחלפה לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה