|
|
|
|
|
|
רמיית לקוח ואי עמידה בזמן הספקה סביר |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ביל"ו סנטר |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.10 באתי לסניף ביל"ו כדי לרכוש מדיח כלים. איש המכירות המליץ לי על מדיח מדגם דלונגי WMD15 ואמר שהוא קיים במלאי. לצער הרב , עד לרגע זה ( 15.11 עבר כבר חודש !!! ) המדיח לא במלאי , וא.ל.מ והיבואן ניופאן מפילים אחד על השני את האחריות !! איפה נשמע דבר כזה ?! חודש ימים ואין את המוצר במלאי ! התשלום הראשון כבר ירד לי והמוצר עדין לא בארץ !! התנהלות שערורייתית של א.ל.מ וניופאן שמוכרות מוצרים שלא קיימים במלאי .
|
כספי / טרטורים / טלפונים |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם ושיביאו לי כבר את המוצר שרכשתי ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - שרות לק |
שם ותפקיד: |
כל טענות הלקוחה נכונות. לצערינו קיבלנו מידע מוטעה מהיבואן לגבי מועד הגעת המוצר. |
תגובה: |
נשמח להעניק ללקוח מוצר חשמלי בערך של 150 ש"ח לפי מחירון א.ל.מ. |
פתרון: |
|
|
|