פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמיית לקוח ואי עמידה בזמן הספקה סביר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביל"ו סנטר כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.10 באתי לסניף ביל"ו כדי לרכוש מדיח כלים. איש המכירות המליץ לי על מדיח מדגם דלונגי WMD15 ואמר שהוא קיים במלאי. לצער הרב , עד לרגע זה ( 15.11 עבר כבר חודש !!! ) המדיח לא במלאי , וא.ל.מ והיבואן ניופאן מפילים אחד על השני את האחריות !! איפה נשמע דבר כזה ?! חודש ימים ואין את המוצר במלאי ! התשלום הראשון כבר ירד לי והמוצר עדין לא בארץ !! התנהלות שערורייתית של א.ל.מ וניופאן שמוכרות מוצרים שלא קיימים במלאי .
כספי / טרטורים / טלפונים סוג הנזק :
פיצוי הולם ושיביאו לי כבר את המוצר שרכשתי ! פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
כל טענות הלקוחה נכונות. לצערינו קיבלנו מידע מוטעה מהיבואן לגבי מועד הגעת המוצר. תגובה:
נשמח להעניק ללקוח מוצר חשמלי בערך של 150 ש"ח לפי מחירון א.ל.מ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה