פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכשתי מקרר חדש והגיע מקרר משופץ נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם G, כפר סבא כתובת:
מתחם G סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בהמשך לתלונתי הקודמת בא לקחתי אחריות על הפגיעות החיצוניות של המקרר, היום כחודש לאחר שקיבלנו את המקרר נכנסנו לדירה החדשה.

ציטוט מהתלונה הקודמת:

"זה התחיל ככה, רכשנו מוצרים לבית ב19 אלף ש"ח. השירות היה אדיב מאוד בזמן המחירה החלתנו במקום לרכוש.

לאחר מכן הגיע המקרר שהמובילים לא רצו לעלות אותו לקומה העליונה לכן השאירו אותו בקומה הראשונה, כאשר רצינו לעלות את המקרר לקומה העליונה התגלה פגיעה בחלק העליון (לא רואים אם לא עולים על כסא או משהו כזה). כמובן שהם התנערו מאחריות אבל זו בעיה שלנו שלא בדקנו, לכן לא התווכחתי לגבי זה... למרות שבכניסה לבית - בין הקומת קרקע לקומה 1 (הקומה אליה העלו המובילים) יש צבע של המקרר על התקרה, מה שמוכיח שהם עשו זאת."

כאשר נכנסו לדירה החדשה אשתי ניקתה את המקרר התגלה תיקון בגג של המקפיא (מדובר על החלק הפנימי), המקפיא תחתון לכן לא ראינו את זה כאשר הגיע המקרר.

הזמנו תכנאי לצורך בדיקת המקרר והוא ציין בפני שהמקרר עבר תיקונים. הוא בעצמו לא האמין ושאל "רכשת חדש או תצוגה?!".
הוא ציין בפני שהמקרר עבר תיקון ויעביר את זה הלאה ויבקש החלפה למקרר.

עוד באותו היום דיברתי עם א.ל.מ וסיפרתי להם את הסיפור כמובן שהם התנערו מאחריות ואמרו ישיר "לא יכול להיות" עם העובדה שהם אמרו לי תפנה לשירות שיבדקו.

* המקרר הגיעה עם עוד מספר מוצרים של חברות אחרות יום אחרי ההזמנה, מה שאומר שהוא הגיע ממחסני א.ל.מ. ולא מהיבואן.

* בנוסף המקרר הגיע כאשר הוא מלא בנמלים והיינו צריכים להזמין הדברה כאשר המדביר חיפש בכל מקום בבית את מקור הנמלים ואמר חד משמעית המקרר הגיע עם הנמלים, "אין שום זכר לנמלים בבית מלבד המקרר".

אני מאוד מאוכזב מהרכישה ברשת א.ל.מ. , לא יכול להיות שיש לי כל כך הרבה בעיות ברכישה... מדיח באיחור של שבוע כאשר חרג מ-21 ימי עסקים והיה במלאי כאשר הזמנתי, מקרר שהגיע פגום חיצונית ועכשיו נראה שזה גם פנימי...

על האיחור של המדיח הבטיחו לי שנתיים אחריות נוספות בחינם, בנוסף מהירו לבקש להסיר את התלונה מהאתר, אני נענתי לפני והסרתי את התלונה עוד באותו היום ... בנתיים עדיין לא קיבלתי שום אישור לא טלפוני ולא בכתב על אחריות המדיח.

יחד עם זאת אני מאוד מרוצה מסמיליין על השירות וההחלפה של המקרר החדש.
עלבון סוג הנזק :
מהיום שנכנסו לדירה לא היה לנו מקרר הטכנאי ביקש שלא נפעיל אותו והוא יוחלף. (כשבוע בלי מקרר). פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
מקרר הוחלך לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
למדיח כלים תנתן אחריות של שנתיים נוספות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה