פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפרסמים מוצרים שלא קיימים בחנויות! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נשר וחיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם בנוגע למבצע ממיר דיגיטלי של חברת גרונדיג. לפי הפרסומים שלכם הממיר נמכר במחיר מבצע של 99 ש"ח בלבד.
הדבר נפלא ביותר אולם פרסומים והבטחות לחוד ומציאות לחוד.

מצאתי את עצמי מטורטר בשלושה סניפים בחיפה כאשר לאף אחד מהם אין את הממיר המיוחל.
בכולם אותה תשובה: קיבלנו, אזל, נגמר. לא יודעים מתי יהיה אם בכלל יהיה. עושים פשוט צחוק מהלקוחות לשמו.

חמורה ביותר העובדה שרשת א.ל.מ דואגת לפרסם מבצעים לצרכן אולם כל קשר בינם לבין המציאות הינו מקרי בהחלט.
מדוע המוצר לא נמצא? אם אתם מפרסמים עליכם לעמוד בהבטחות שלכם שכן לטרטר לקוחות ולבזבז זמן יקר, דלק וציפייה בחיפוש אחר מוצר שאיננו קיים
אינם מקובלים כלל וכלל ואני רואה אותם בחומרה.

ובשירות הלקוחות של החברה? הטלפון מצלצל מצלצל מצלצל ושקט....אף אחד לא עונה. אין בכלל תשובה.

אשמח לקבל את תשובתכם העניינית בנדון
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק לי את הממירים המובטחים המיוחלים המפורסמים פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
עקב ביקוש גדול ומחיר נמוך קורה שמלאי אוזל. תגובה:
ממיר ממתין ללקוח בסניף א.ל.מ חוצות המפרץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה