פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוצאת הזמנה כפולה ע"י החברה ובעיות אספקה העקבות כך. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.12.10 ביקרנו בקרנבל חשמל של א.ל.מ. בגני התערוכה וקנינו תנור אפיה משולב דו-תאי מדגם חדש TSD 680 מבית סאוטר דרך נציג חברת אלקטרה שחר מעוז. מכיוון שדגם הנ"ל רק הגיע לארץ ועדיין לא היה לו מק"ט וגם לא תמונה הסכמנו לקבלו בתנאי שאם לא נהיה מעוניים בתנור מכל סיבה שהיא נוכל להחזירו (הנציג רשם את הדברים על ההזמנה). להזמנה הוכנס דגם תנור אחר ובהיערות נכתב כי דגם לאספקה הינו TSD 680. הובטחה אספקה תוך 48 שעות. יום למחרת התקשר אליי נציג מטעם חברת אלקטרה בשם נתנאל לתאם אספקה, אשר אכן תואמה ליום שיש 24.12.10 לפי בקשתי כיוון שביום שישי אני ובעלי לא עובדים. תווך האספקה שניתן היה בין 09:00 ל14:00 עם שעה התרעה. ביום חמישי גם התקשרו לתאם איתי אספקה , אז נדלקה לי נורה אדומה וביקשתי לבדוק את הנושא. לאחר בדיקה שלכאורה נעשתה, נאמר לי שהכל בסדר והאספקה שלי תהיה ביום שישי . אולם ביום שיש כאשר התקשרנו לברר לגבי האספקה לטלפון ממנו תיאמו איתי אספקה : 08-8510999 לחברת לוגיסטים, נאמר לנו כי לא תואמה איתנו שום אספקה, כמובן הוכחתי כי כן תואמה איתי אספקה ואז נתנו לנו נייד של הנהג שלכאורה המוצר אצלו והוא מספק לנו אותו. התקשרנו לנהג שכמובן, לא ידע כלום על זה שהוא צריך לספק לנו תנור TSD 680. חזרנו לחברת לוגיסטים, שוב אחרי שיחה ארוכה עם נציגה הועברנו לאחראית בשם שרית שאמרה שאין לה מה לעשות בנידון ושהאשמה על כך נופלת על חברת אלקטרה (כבר גורם שלישי שבתמונה) שממנה הם קיבלו שתי הזמנות וכי ההזמנה הראשונה שבה תואמה לי אספקה לכאורה בוטלה ובהזמנה שניה לא תואמה אספקה. בתור לקוחה הרגשתי עלבון לא רק כי בהתחלה החברה טענה כי אני "משקרת" בזה שאמרתי שהאספקה תואמה איתי ושנית לא רק שלא נתנו לנו פיתרון לאספקה של יום שיש לאחר שהסברתי שאני ובעלי לא עובדים אלא גם שהפתרון היחידי מבחינת שרית היה אספקה ביום אחר בשבוע הבא שזה אומר שאו אני או בעלי צריכים לקחת יום חופש. השיחה התקיימה ב10:00 בבוקר וכל הזמן קיבלתי הרגשה שמתנערים ממני, כאילו o.k. לא סופק אז מה יסופק ביום אחר, So What? . המוצר סופק ביום ראשון, והתברר כי האספקה לא כוללת הרכבה ! יתרה מכך נאמר לנו שאסור לפתוח את הקרטון אחרת לא נקבל אחריות , כאן אני שוב מדגישה את זה שאני בכלל לא יודעת איך המוצר נראה במציאות , לא ראיתי אותו בתצוגה אולם יש לי תמונה שהצלחתי להוריד מאינטרנט. בשלב של אספקה כבר היה לי ברור שאנחנו "לא נסתפק" רק ביום חופש אחד בשבוע האספקה אלא נצטרך להשתחרר מהעבודה פעם נוספת...!!!
חשוב להדגיש כי שרכשנו מוצר מבלי לראות אפילו תמונה שלו אלא בהסתמך על דברי הסוכן שהמוצר הוא טוב ועל ידע שלנו בקשר לחברת סאוטר המייצרת אותו, וכי הסוכן רשם שנוכל לבטל את המוצר במידה והוא לא עומד בדרישות שלנו "מכל סיבה שהיא" ללא שום עלות, ובעת האספקה אסרו עלינו לפתוח את הקרטון "כי לא תקבלו אחריות" וההרכבה תואמה ל30.12.10 בין 13:00 ל15:00. אני מרגישה שרכישת המוצר כבר עולה לנו "ביוקר" מבחינת התעסקות מיותרת ובזבוז ימי חופש שזה אכן נזק כספי.
עכשיו השתלשלות השיחות שפשוט הוציאו אותי מדעתי: אחראית אספקות שרית של לוגיסטים שלחה אותי לחברת אלקטרה כי לטענתה הם "אשמים" במה שקרה לנו עם האספקה והם אלה האחראיים לפיצוי שלנו. התקשרתי לחברת אלקטרה מספר פעמים בטלפון שהיא נתנה לי 03-9633030 ומה הפלא, לא ביום ראשון ולא ביום שני לא קיבלתי אפילו מענה בשלוחת הזמנות, התקשרתי למרכזיה שהבחורה הנחמדה נתנה לי שני טלפונים "ישירים" של שני נציגי הזמנות עינב 03-9633073 וטלי 03-9633071 כי לבקשתי לשוכח עם מנהל נאמר לי על-ידי פקידת קבלה "הם לא נמצאים ובכל מקרה תצטרכי לעבור דרך פקידת ההזמנות". ניסיתי יומיים והתייאשתי. בסופו של דבר התקשרתי לחברת א.ל.מ. שדרכה רכשתי את המוצר , כאשר הגעתי למחלקת הזמנות 03-9141200 ביום שני בשעה 10 בבוקר, הופתעתי לגלות כי שם עונים . הסברתי את המקרה לבחורה בשם ילנה , השיחה משום מה התנתקה, התקשרתי שוב ודיברתי עם מאיר שאמר שילנה בשיחה, אולם היא בודקת את המקרה והיא תחזור אליי. המתנתי והמתנתי ואך אחד לא חזר אליי. התקשרתי שוב , דיברתי עם מאיר הוא שאל את ילנה ושוב אמר לי כי היא תחזור אליי תוך שעה, זה היה ב13:00 ביום שני. מאז לא תשובה ולא שום דבר...!!!
עכשיו , מי שקורה את מה שכתבתי, האם אדם עובד, ושננו עם בעלי עובדים, אני מנהלת מחלקה בינלאומית בחברה ובעלי איש קבע בבסיס סגור , האם שני אנשים עובדים יכולים לשאת את כל השתלשלות האירועים המתוארים בתלונה שלי ועוד ליהנות מהמוצר?!!!
חשוב להדגיש שרכשתי את המוצר בזכות האספקה המהירה שהובטחה לי...
אני בכל אופן לא הצלחתי למצוא "קצבות" בסיפור , מקווה שאתם תצליחו.
בתודה מראש
לירון
כספי סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
הטיפול בנדון הועבר ליבואן המוצר "אלקטרה סחר בע"מ". תגובה:
"אלקטרה סחר בע"מ" החליטה לפצות את הלקוחה בשי מכובד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה